قدس آنلاین – سبزوار : معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان چهارمین قدرت موشکی در سطح جهان شناخته می شود.

امروز ایران اسلامی به عنوان چهارمین قدرت موشکی در سطح جهان شناخته می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سردار سرتیپ دوم پاسدار رسول سنائی راد که به منظور شرکت در یادواره 43 شهید مفقود الاثر سبزوار به این شهرستان سفر کرده بود با بیان اینکه دشمن توان باز دارندگی جمهوری اسلامی ایران را درک کرده است ،افزود: دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به دنبال نفوذ فرهنگی برای تغییر اعتقادات و راهبرد های کلی نظام است .

وی ادامه داد : گسترش جنگ های نیابتی در سطح منطقه خاورمیانه از مهمترین پروژه هایی است که سود آن نصیب آمریکایی ها می شود.

مانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه امروز دشمن توان مقابله مستقیم نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد تصریح کرد : گروه تروریستی داعش با هدف گسترش جنگ های نیابتی در مقابله با انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد که خوشبختانه با مدیریت نظام جمهوری اسلامی ایران بساط این گروه تروریستی در حال جمع شدن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موضوع توافق هسته ای و اجرای برجام اضافه کرد : جمهوری اسلامی ایران دارای سرمایه های ارزشمندی در حوزه فرهنگی،دفاعی و اعتقادی است و این سرمایه ها سبب شد تا دشمن راهی جز مذاکره و چانه زنی با جمهوری اسلامی ایران نداشته باشد .

وی با بیان اینکه ملت ایران با همدلی و همزبانی در برابر تحریم های ظالمانه و کمر شکنانه غرب و آمریکایی ها ایستادگی کردند یادآورشد: پیروزی جریان مقاومت اسلامی در سوریه، عراق،لبنان، فلسطین و یمن سبب شده تا دشمن ضربات محکمی از ناحیه ایران اسلامی بخورد .

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای اجرای پروژه های اسلام هراسی در سطح منطقه و جهان خاطر نشان کرد : دشمن با اجرای طرح نفوذ جریان فکری وهابیت سعی در توسعه اسلام هراسی و سلفی گری در جهان دارد که در این زمینه وظیفه ما برای مبارزه به این توطئه و ترویج اسلام واقعی بسیار سنگین است. /  انتهای پیام 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.