قدس آنلاین- لرستان: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ، در پی حملات وحشیانه و قتل و کشتار شیعیان نیجریه با صدور بیانیه‌ای، کشتار و قتل عام شیعیان نیجریه را محکوم کرد.

بیانیه اداره کل روابط عمومی استانداری لرستان در محکومیت کشتار مظلومانه شیعیان نیجریه

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، در این بیانیه آمده است،کشتار مظلومانه شیعیان نیجریه بار دیگر جهان اسلام را در غمی دوباره فرو برد که آن هم فقط به جرم شیعه ی علی بودن، ندای مظلومانه ای بود که برای چندمین بار وجدان های بیدار را خواند، تا مرد از نامرد شناخته شود و پاک طینتان عالم ، هوشیار شوند.

به شهادت رساندن شیعیان نیجریه به جرم هواداری از مکتب اهل بیت(ص) لکه ننگی بر پیشانی شیوخ مرتجع بوده که با حمایت از تکفیری های خشن به دنبال حفظ منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند. علمای جهان اسلام نباید نسبت به این اقدام وحشیانه بی تفاوت باشند. بی شک ترسیم چهره ای خشن از اسلام که مظهر عطوفت و مهربانی است و هدف پیامبرش اتمام مکارم اخلاق و خود مظهر خلق عظیم است چیزی جز خواست آمریکا و دشمنان اسلام نیست.

در این مقطع حساس تاریخی که جهان اسلام با چالشهای مختلفی مانند صهیونیست و گروه‌های تکفیری و تروریستی و نقشه‌‌های شوم استکبار جهانی در بسیاری از کشورهای اسلامی مواجه است جای تأسف است در کشور نیجریه که ۷۰ درصد از مردم آن مسلمان می‌باشد شاهد جنایت آشکار نظامیان در حمله به حسینیه بقیه‌الله و منزل رهبر شیعیان این کشور باشیم که منجر به شهادت رسیدن صدها تن و زخمی شدن شیخ ابراهیم زکزاکی و اطرافیان ایشان گردید.

 اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، در این بیانیه ضمن محکوم کردن این حرکت خصمانه و نابخردانه نظامیان در این کشور، بر حفظ حقوق همه مسلمانان در سراسر جهان تاکید و همه را بر حفظ وحدت و هوشیاری در مقابل چنین توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دعوت کرده است و در پایان با تسلیت به خانواده‌های داغدار این شهدا، از تمامی مجامع بین المللی به خصوص سازمان همکاری‌های اسلامی و سازمان ملل متحد، شورای امنیت، دادگاه بین المللی لاهه می‌خواهد تا با تمام توان و به کارگیری از تمامی ظرفیت‌های خود در شناسایی، معرفی و مجازات عاملین این واقعۀ مصیبت بار کمک کرده و از گسترش و تکرار این گونه حوادث جلوگیری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.