قدس آنلاین:آیت الله حبیب الله مهمانواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برای کاندیداتوری دور جدید مجلس خبرگان رهبری اعلام آمادگی کرد و امروز صبح در محل فرمانداری حاضر شد.

کاندیداتوری آیت الله مهمان نواز در انتخابات مجلس خبرگان رهبری

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، آیت الله مهمان نواز گفت: هدف از ثبت نام بنده این است که مجلس خبرگان داشته باشیم و در آن از اسلام ناب و نظام اسلامی و دستاوردهای عظیم آن حفاظت و حراست و پاسداری شود.

وی تصریح کرد: اگر مجلس خبرگان خوب و شایسته داشته باشیم که حامی رهبری و نظام اسلامی و ولایت فقیه باشد آنگاه است که به قول حضرت امام راحل کوچک ترین آسیبی به این مملکت نخواهد رسید و هدف ما در این انتخابات همین است.

آیت الله مهمان نواز افزود: اهمیت مجلس خبرگان بدین جهت است که در حساس ترین زمان و در وقت لازم رهبری شایسته برای اداره مملکت و نظام اسلامی توسط مجلس خبرگان انتخاب می شود.

وی افزود: همان گونه که بعد از ارتحال امام راحل عظیم الشان در کمتر از 24 ساعت رهبری حکیم ،فرزانه، شجاع ، و مدیر و مدبر و مسلط به اوضاع زمان توسط اعضای محترم خبرگان رهبری که همگی از علمای برجسته و مجتهدین عالی قدر بودند و هستند انتخاب گردید و می بینیم این رهبر عالی قدر اوضاع را نه تنها در داخل کشور بلکه در بعد جهانی نیز با سر انگشت تدبیر خود اداره می کند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.