دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت : رسانه ها مردم را از بیماری آنفلوآنزا در کشور نترسانند.

مردم را از آنفلوآنزا نترسانید

به گزارش قدس آنلاین، دکتر هاشمی در حاشیه آیین بزرگداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه و بزرگداشت شهید دکتر آیت الله مفتح درگفت و گو با ایرنا افزود: رسانه ها با دادن اطلاعات دقیق و مستند باید از فراگیر شدن اضطراب عمومی نسبت به ابتلا به آنفلوآنزا در سطح کشور جلوگیری کنند.
وی اذعان کرد: برخی مطالب و اظهار نظرها درباره فراگیر شدن موج دوم بیماری آنفلوآنزا در کشور مورد تایید نیست و به اضطراب عمومی دامن می زند.
هاشمی تصریح کرد: همه دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان و فعالان حوزه رسانه باید به تقویت آرامش عمومی کمک کنند.
استاندارهمدان نیز در این ارتباط به ایرنا گفت: کارهای موثر و زیادی برای کنترل بیماری آنفلوآنزا در استان همدان صورت گرفته است.
محمد ناصر نیکبخت متذکر شد: با وجود برخی نمونه های بیماری آنفلوآنزا در استان، جای نگرانی وجود ندارد زیرا با تمام توان در این حوزه تلاش می شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه و بزرگداشت شهید دکتر مفتح در تویسرکان حضور یافت و پس از کلنگ زنی کلینیک تخصصی بیمارستان قائم این شهرستان از بیمارستان ولی عصر(عج) تویسرکان نیز بازدید کرد.
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.