فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: ایمن سازی جاده‌ها، مدیریت سرعت مجاز و راه‌اندازی گشت نامحسوس جاده‌ای مهمترین اقدامات و برنامه‌های کاری پیش رو بوده تا شاهد استاندارد سازی جاده‌ها و رانندگی رانندگان باشیم.

استاندارد سازی جاده‌ها  در دستور کار قرار گرفته است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: محور کاری پلیس راه خراسان رضوی در راستای برنامه‌های پیشین بوده و تکمیل و اصلاح طرح‌های هندسی نیز در دستور کارمان قرار گرفته است.

وی افزود: در خراسان رضوی به  لطف عنایات امام رضا(ع) و رعایت رانندگان شاهد کاهش تصادفات بوده‌ایم.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی درباره برخورد جدی با رانندگان پرخطر، گفت: برنامه‌ هدفمند کردن اعمال قانون برای رانندگان پرخطر در دستور کار قرار گرفته و بیشترین حوادث در بحث واژگونی بوده که عمده‌ترین دلیل آب سرعت بالا و خواب آلودگی رانندگان بوده است.

امیدوار تصریح کرد: ایمن سازی جاده‌ها، مدیریت سرعت مجاز و راه‌اندازی گشت نامحسوس جاده‌ای مهمترین اقدامات و برنامه‌های کاری پیش رو بوده تا شاهد استاندارد سازی جاده‌ها و رانندگی رانندگان باشیم.

وی تأکید کرد: رفع مشکلات جاده‌ای در دستور کار قرار گرفته اما مهمتر از آن رانندگی استاندارد رانندگان بوده و اگر رانندگی‌ای ایمن و مطمئن در جاده‌ها داشته باشیم به سلامت به مقصد می‌رسیم.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به اینکه تمامی زائران عزادار رضوی به سلامت به شهر خود رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه به لطف الهی و هنایات امام رضا(ع) کلیه زائران و عزادران رضوی پس از حضور در مشهد در ایام شهادت امام رضا(ع) به سلامت به شهر خود بازگشتند و الحمدلله با همکاری تمامی رانندگان شاهد عدم ایجاد مشکلی برای مهمانان ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بودیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.