سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان از ارائه لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایی طی روزهای آینده در استان زنجان خبرداد و گفت: ترکیب نهایی لیست جبهه متحد اصولگرایان مشخص شده و تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

ترکیب نهایی لیست جبهه متحد اصولگرایی در زنجان مشخص شده است


به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جبهه متحد اصولگرایی با توجه به معیارهای مدنظر جبهه نسبت به بررسی و قراردادن اساسی افراد در لیست خود اقدام کرده، افزود: جبهه در بررسیهای خود به نتایج خوبی در مرکز استان و شهرستانها رسیده است.
وی ادامه داد: در مرکز استان جبهه به ترکیب نهایی خود رسیده و در آینده نزدیک رسما اعلام خواهد شد.
حجت الاسلام بیگ محمدی افزود: در حوزه های انتخابیه ماهنشان، ایجرود، دندی و انگوران به 95 درصد اجماع برای معرفی فرد مورد نظر لیست رسیدیم.
حجت الاسلام بیگ محمدی افزود: در حوزه های انتخابیه ابهر و خرمدره و همچنین حوزه انتخابیه خدابنده افراد مورد نظر مشخص شده اند.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با تاکید بر اینکه این جبهه و جبهه پایداری در استان هیچ مشکلی باهم ندارد، افزود: در تلاش هستیم یک لیست مشترک باهم در استان برای انتخابات مجلس ارائه دهیم.
حجت الاسلام بیگ محمدی ادامه داد: نظرات جبهه متحد و جبهه پایدار در کنار هم قرار دارد نه در مقابل هم از این رو وحدت و انسجام لازم در بین اصولگرایان استان وجود دارد.
وی افزود: شاید زنجان تنها استانی است که احزاب مختلف اصولگرایان در کنار هم بوده و هم عقیده برنامه های سیاسی را پیش می برند.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با بیان اینکه در صورتیکه احزاب در کلیات همسو، پیرو و تابع امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب باشند، نمی توان مدعی وجود اختلافات کلان میان آنان بود، افزود: در انتخابات پیش رو نیز تمامی احزاب اصولگرای استان زنجان در نهایت لیست مشترک ارائه خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.