رئیس دادگستری قوچان گفت: محدودیت‌های ستادهای انتخاباتی شهرستان قوچان ابلاغ شد.

محدودیت‌های ستادهای انتخاباتی شهرستان قوچان ابلاغ شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سید حسن حسینی صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در محل دادگستری این شهرستان اظهار داشت: فضای حاکم امروز بر جامعه تبعاً فضای انتخاباتی است و باید توجه داشت با وجود مشکلات اقتصادی در کشور دشمنان نظام در حال استفاده از نقاط نفوذ برای ضربه زدن به انتخابات و اصل نظام هستند.

 

رئیس دادگستری قوچان با اشاره به روند برگزاری انتخابات در این  شهرستان بیان داشت: همه ما باید به کسانی که نامزد شرکت در انتخابات می‌شوند احترام بگذاریم زیرا وارد شدن در بحث انتخابات در این برهه از زمان سبب گرم شدن تنور انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن می‌شود زیرا  انتخابات جنبه حیثیتی برای نظام دارد.

حسینی با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه شورای انتخابات افزود: تاکنون مشکل خاصی در بحث انتخابات که نیاز به برخورد جدی و قانونی باشد در سطح شهرستان نداشته‌ایم جز در موارد کوچکی که بداخلاقی انتخاباتی در بین مدیران دستگاه‌های اداری شاهد بوده‌ایم که تذکرات کتبی به تمام مدیران شهرستان در این مورد داده شده است.

وی با اشاره به مصوبات اخیر شورای انتخابات  این شهرستان نیز افزود: ایجاد ستادهای تبلیغاتی در خیابان امام خمینی این شهرستان همچنین خیابان‌های فرعی تا چهارراه اول منتهی به این خیابان و برگزاری جلسات انتخاباتی در دو مسجد جامع و یساولباشی این شهرستان ممنوع اعلام شد.

حسینی تاکید کرد: این ممنوعیت به دلیل مشکلات ترافیکی و آسایش بیشتر شهروندان قوچان اعمال شده است.

رئیس دادگستری قوچان با اشاره به مطالب مطرح شده در فضای مجازی نیز افزود: مطالبی که در شبکه‌های مجازی و رسانه‌های عمومی مطرح می‌شود توسط نهادهای رسمی و غیر رسمی رصد شده و به این دستگاه ارائه می‌شود و در صورتی که مصداق جرم محسوب شوند و یا شاکی خصوصی داشته باشند برخورد قانونی لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.