فرمانده پلیس‌راه استان زنجان از برخورد یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ با یک دستگاه وانت‌پیکان خبر داد و گفت: براثر این حادثه راننده ۲۰۶ در دم جان خود را از دست داد.

سرعت غیرمجاز، راننده ۲۰۶ را به کام مرگ فرستاد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ «علی‌اصغر شیرمحمدی» در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: در این سانحه که شامگاه گذشته در محور «زنجان - قزوین» رخ داد راننده 206 با سرعت غیرمجاز در حال رانندگی بوده که نتوانسته بر وسیله نقلیه خود تسلط داشته باشد، از همین‌رو با یک دستگاه خودرو وانت‌نیسان برخورد کرد که با توجه به‌شدت حادثه راننده خودرو 206 جان خود را از دست داد.

وی با بیان این‌که می‌توان به‌راحتی مانع بروز بسیاری از حوادث رانندگی شد، گفت: کارشناسان سرعت‌های اعمال شده در محورهای مواصلاتی را براساس یک سری الزامات اعلام می‌کنند و قطعاً اعمال محدودیت سرعت علت خاصی دارد، اما برخی رانندگان تصور می‌کنند می‌توانند با هر سرعتی رانندگی کرده و به سلامت به مقصد برسند.

این مسئول هزینه‌های وارده بر اثر سوانح رانندگی را بالا دانست و یادآور شد: هر حادثه رانندگی هزینه زیادی را به جامعه وارد می‌کند، اما کسی به این موضوع توجهی ندارد، در حالی ‌که می‌توان به‌راحتی مانع بروز بسیاری از این موانع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.