۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
کد خبر: 330144

قدس آنلاین – رها واعظی: سفر طولانی هدست واقعیت مجازی Oculus Rift بالاخره در حال رسیدن به نتیجه است.

تولید Oculus Rift به پایان رسید

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، Oculus Rift از سال های گذشته روند توسعه یی خود را آغاز کرده بود.

اکنون کمپانی سازنده ی هدست واقعیت مجازی Oculus Rift اعلام کرده است که بالاخره روند ساخت این هدست واقعیت مجازی به اتمام رسیده و این کمپانی، مراحل نهایی ساخت بخش سخت افزاری هدست را طی می کند.

متاسفانه در حال حاضر مشخص شده است که سخت افزار Oculus Rift برای استفاده ی توسعه دهندگان تولید می شود و اگر شما هنوز در دسته ی توسعه دهندگان بازی های واقعیت مجازی قرار نگرفته اید، برای داشتن این هدست، هنوز باید چندین سال منتظر بمانید.

البته این خبر، اتفاق خوبی برای هدست واقعیت مجازی Oculus Rift به حساب می آید، زیرا بدان معنا است که به زودی، این هدست واقعیت مجازی برای استفاده توسط همه ی کاربران عادی آماده می شود و به تولید انبوه خواهد رسید.

نسخه ی 1.0 این هدست واقعیت مجازی که متعلق به کمپانی فیس بوک می باشد، از ماه های نخست سال 2016، برای توسعه دهندگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

برنامه نویسان و توسعه دهندگانی که قصد دارند برای سیستم Oculus Rift بازی ها و برنامه های جدیدی ایجاد کنند، باید روند توسعه ی تصویب شده توسط کمپانی را بپذیرند و سپس به اجرا و راه اندازی برنامه های خود بر روی این هدست واقعیت مجازی اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.