سینا حسینی: انتشار عکس های مصاحبه متفاوت عادل فردوسی پور با محمد جواد ظریف در شبکه های اجتماعی به قدری خبرساز شد که پخش این مصاحبه متفاوت در نود به شکل غیر منتظره ای منتفی شد. عوامل برنامه ۹۰ تلاش فراوانی به خرج دادند تا مشکل به وجود آمده را برطرف سازند اما با دستور محمد سرافراز این مصاحبه از کنداکتور پخش برنامه خارج شد تا یکی از آیتم های پرمخاطب در طولانی ترین شب سال پخش نشود.

 ظریف به عادل: پخش نشدن مصاحبه ام مهم نیست

بلافاصله پس از این اتفاق کاربران شبکه های اجتماعی به دنبال چرایی این ماجرا بودند؟ گفته می شود عده‌ای   از  منتقدان دولت پس از اطلاع از پخش این مصاحبه طی نامه ای محرمانه  تلاش می کنند تا مانع پخش این مصاحبه شوند.  با این حال عادل فردوسی پور در واکنش به این ادعا در جریان پخش برنامه تلویزیونی 90 صراحتا تاکید کرد به هیچ وجه قصد کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را ندارد و شایعات منتشر شده در این خصوص را به شدت تکذیب کرد تا فضاسازی مخالفان را خنثی کند.
گفته می شود این حرکت فردوسی پور به دلیل توصیه علی اصغر پورمحمدی معاون سیما صورت گرفت تا مدیران ارشد رسانه ملی مطمئن شوند عادل فردوسی پور خیال کاندیداتوری در انتخابات اسفندماه را ندارد. برخی می گویند به احتمال فراوان مصاحبه محمد جواد ظریف با عادل فردوسی پور هفته آینده از طریق آنتن شبکه سه سیما پخش خواهد شد .
  اما اتفاق جالب توجه اینجا بود که به محض اینکه مشخص شد مدیران رسانه ملی مانع پخش مصاحبه دکتر ظریف شدند، گفته می شود، وزیر امور خارجه با ارسال پیامکی به عادل فردوسی پور گفته است:«  از طرف من هیچ نگران نباشید، پخش نشدن مصاحبه اصلا برای من مهم نیست. بی جهت درگیر نشوید»، فردوسی پور نیز در پاسخ پیامک کوتاهی زد و تشکر کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.