کلاس‌های رایگان «ورزش‌درمانی» ویژه بیماران سرطانی به همت مرکز «مهر رضوی» در بيمارستان فوق تخصصي رضوي برگزار می‌شود.

کلاس‌های رایگان «ورزش‌درمانی» ویژه بیماران سرطانی برگزار مي‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، در ادامه راه‌اندازی بخش‌های مختلف مرکز «مهر رضوی» که مرکز آموزش، پژوهش، تشخیص و درمان بیماران سرطانی است، به منظور تقویت و بهبود قوای جسمانی، ارتقاء کیفیت زندگی و کاهش افسردگی بیماران سرطانی این کلاس‌های ورزشی برگزار می‌شود.

بر اساس اين گزارش، کلاس‌های «ورزش‌درمانی» در روزهای یکشنبه و پنج‌شنبه از ساعت 10:30 الی 12 ویژه‌ي بانوان و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 10:30 الی 12 به طور ویژه براي آقایان برگزار می‌شود.

اين گزارش حاكي است، با توجه به شیوع فزاينده‌ي بیماری سرطان، بيمارستان رضوي تصمیم به راه‌اندازی يك مرکز سرطان مطابق استاندارهاي بين‌المللي گرفته كه هدف از راه اندازی این مرکز، افزایش سطح آگاهی و اطلاعات افراد جامعه نسبت به این بیماری و حمايت و درمان بیماران پس از تشخیص نوع بیماری آن‌ها (سرطان) است.

مرکز سرطان بیمارستان رضوی بر آن است تا در پرتو عنایت حضرت حق و در جوار حضرت ثامن الحجج (ع) در راستای اهداف عالی بیمارستان گام‌هایی را براي پیشگیری، درمان و کنترل این بیماری در سطح جامعه با بهره‌گیری از دانش پزشکی و تیم درمانی مجرب ارائه دهد و نيز الگویی در سطح بین‌المللی براي خدمات‌رسانی به بیماران و خانواده‌هاي آن‌ها باشد.

این مرکز با هدف تسریع در امر تشخیص به موقع، درمان کامل، افزایش کیفیت زندگی بیمار و کاهش سطح هزینه‌های درمانی ضمن تصمیم‌گیری به صورت تیم درمانی، برنامه‌هايی را در قالب حمایت‌های بیمار و خانواده‌ي وي ارائه می‌دهد و از ابتدای تشخیص تا بازتوانی و بهبود بیمار با وی همراه خواهد بود.

لازم به يادآوري است، علاقمندان به ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مهر بیمارستان رضوی مي‌توانند با شماره‌ي 36002794 تماس حاصل كنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.