امام جمعه خلیل‌آباد گفت: حماسه ۹ دی، سیلی محکم ملت ایران بر منحرف‌کنندگان مسیر حرکت انقلاب اسلامی و قبولی مردم و مردودی برخی از خواص کشور بود.

حماسه ۹ دی سیلی ملت ایران به منحرف‌کنندگان مسیر حرکت انقلاب بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک ولادت پربرکت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع) با بیان اینکه 9 دی، فتنه را برای همیشه در ایران اسلامی دفن کرد، اظهار کرد: مردم امت اسلامی ایران توانستند با بصیرت، وحدت و صبر در برابر جریان باطل و غرب‌گرا، موضع حق را اتخاذ کنند و فتنه‌گران را بر سر جای خود بنشانند.

امام جمعه خلیل‌آباد گفت: حماسه 9 دی 88 یکی از ایام‌الله انقلاب اسلامی و از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب است که در این روز مردم ایران بر یک فتنه هشت‌ماهه غلبه کردند.

وی گفت: در تاریخ اسلام شخصیتی مانند حضرت امام (ره) به‌عنوان پیشتاز اتحاد اسلامی نظیر نداشته است که بارها فرمودند وحدت رمز پیروزی امت اسلامی است.

ناهیدی ادامه داد: حماسه 9 دی، سیلی محکم ملت ایران بر منحرف‌کنندگان مسیر حرکت انقلاب اسلامی و قبولی مردم و مردودی برخی از خواص کشور بود.

امام جمعه خلیل‌آباد بر لزوم زنده نگه‌داشتن حماسه 9 دی تأکید کرد و بیان داشت: زنده نگه‌داشتن 9 دی فقط یک خاطره نیست، بلکه نماد حیات و آگاهی ملت ایران در عرصه سیاست است، امروز هم در برابر فتنه‌های احتمالی باید روشن، آگاه و بیدار باشیم.

وی در پایان ضمن تبریک هفتم دی ماه روز سوادآموزی خاطرنشان کرد: اولیای دانش‌آموزان و متصدیان بحث سوادآموزی در خلیل‌آباد، انصافاً به حق تلاش فراوانی دارند و این فقط افراد بی‌سواد و خانواده‌های آنها هستند که باید در راستای ارتقای سوادآموزی همکاری بیشتری داشته باشند تا به همین زودی بی‌سوادی از شهرستان خلیل‌آباد محو شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.