عیسی فرهادی از استقرار گروهی مستندساز از سوی استانداری تهران در ستاد انتخابات فرمانداری به هدف ارزیابی رضایت داوطلبان کاندیداتوری از روند ثبت‌‌نام انتخابات مجلس و خبرگان خبر داد.

مستندسازان استانداری عملکرد فرمانداری تهران در ثبت‌نام از داوطلبان را ارزیابی می‌کنند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از فارس، عیسی فرهادی فرماندار تهران بعدازظهر امروز جمعه 4 دی و در آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران، از مخدوش بودن 12 مورد از شناسنامه‌های داوطلبان انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده، مسئله قانونی آنها حل شد.

وی با اشاره به اینکه 400 نفر به صورت مستقیم در 9 روز در فرمانداری تهران به ثبت‌نام از کاندیداها مشغول بودند اظهار داشت: هر نفر به طور میانگین روزانه 15 ساعت کار کردند.

فرهادی با اعلام اینکه 22 درصد ثبت‌نام های انتخابات مجلس خبرگان و یک چهارم انتخابات مجلس از حوزه تهران در فرمانداری تهران صورت گرفته است گفت: استانداری تهران گروهی مستندساز را برای ارزیابی عملکرد فرمانداری در اینجا مستقر کرده است که با ارائه پرسشنامه به ثبت‌نام کنندگان، عملکرد فرمانداری تهران را در ثبت‌نام از داوطلبان کاندیدارتوری در انتخابات می‌سنجند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.