شبکه المنار گزارش داد که سردار قاسم سلیمانی همان کسی است که نیروهای آمریکایی، صهیونیستی و تکفیری را وادار به عقب نشینی کرده و وحشت بر پیکر دشمنان انداخته است.

"سردار سلیمانی" عامل عقب‎نشینی نظامیان آمریکا، اسرائیل و داعش/بشار اسد در مورد نقش "حاج قاسم" در نبرد با تکفیری‎ها چه گفت؟
به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان؛ شبکه المنار در گزارشی در خصوص فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی بر اساس تاکید جمع کثیری از افراد ارتش آمریکا را از عراق، ارتش اسرائیل را از لبنان در سال 2006 و عناصر گروه تروریستی داعش را از جبهه های عراق و سوریه به عقب راند، افزود: سردار سلیمانی همان کسی است که مانع حاکم شدن فضای شکست بر حامیان محور مقاومت شد.
 
المنار با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همان کسی است که وحشت بر پیکر دشمن انداخته است، به نقل از رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان عراق می افزاید: "حاج قاسم" در عملیات "جرف الصخر" حضور داشت و زمانی که ما به طرح چهارم عملیات رسیدیم تنها هشت نفر از مزدوران تکفیری در این منطقه از عراق وجود داشتند.
یک منبع نزدیک به نیروهای بسیج مردمی عراق می گوید: سردار سلیمانی نقش بارزی در تشیکل این سازمان برای مقابله با پیشروی های داعش ایفا کرد؛ دشمن به مجرد اطلاع از حضور وی درمیدان نبرد دچار سردرگمی شد.
شبکه المنار ادامه داد: بشار اسد سپتامبر سال 2013 در یک نشست گفت که حضور "سردار قاسم سلیمانی" در کنار ما در چندین نبرد علیه تکفیری ها دلیل اصلی و مهم در تحولات میدانی است.

این شبکه با اشاره به اینکه انتشار تصاویر "سردار سلیمانی" در منطقه سهل الغاب استان حماه جنگی روانی علیه دشمن را ایجاد کرد، می افزاید: فرمانده سپاه قدس بر عملیات علیه تروریست ها در منطقه باباعمرو که به مثابه اتاق عملیات بزرگ برای سقوط دمشق بود نظارت کرد؛ این عملیات با شکست سخت تکفیری ها منجر شد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.