معاون تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به پرداخت ویژه دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم به نقد فرقه‌های انحرافی از برگزاری دوره های آشنایی با انحراف‌های بهائیت و وهابیت در استان‌های گوناگون خبر داد.

نقد فرقه‌های انحرافی در دستور کار دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد ظهر امروز در اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم که در مرکز همایش‌های غدیر برگزار شد، با بیان اینکه تنها مجموعه‌ای هستیم که در بحث تبلیغی هم آموزش و هم پژوهش را داریم، اظهار داشت: در اذهان ماموریت اصلی دفتر، تبلیغ است اما گره اصلی بین آموزش و پژوهش با تبلیغ دفتر ایجاد نشده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه به‌دنبال این هستیم که شاهد حضور بیشتر دفتر تبلیغات در سطح جامعه باشیم، افزود: "ره توشه" برنامه‌ای است که از مردم و مبلغان نیاز‌سنجی می‌شود و بر اساس آن برنامه‌های پژوهشی کلید می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر علاوه بر انتشار کاغذی که 14 یا 15‌هزار بار منتشر می‌شود در فضای مجازی هم بیش از دو برابر این مقدار قرار می‌گیرد و در سال گذشته ره توشه بالای 20‌هزار بار دانلود شده و در اختیار مردم قرار گرفته و در مجموع بیش از 35 هزار بار در اختیار طلاب قرار گرفت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: دفتر تبلیغات دوره‌هایی را در استان‌ها مختلف برگزار کرده که حدود 2‌سال وقت تعدادی از طلبه‌ها صرف این دوره‌ها شده که هم کار پژوهش و هم کار آموزش را در استان‌های مختلف  می‌گذرانند و مردم را با انحراف‌های بهائیت و وهابیت آشنا می‌سازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.