مرتضی روشنی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تبریک به مناسبت ولادت پیامبر صلح و رحمت(ص)، از ویژه برنامه‌های گرامیداشت نهم دی خبرداد.

ویژه برنامه‌های نهم دی در خراسان رضوی اعلام شد

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سلطانی در نشست خبری خود گفت: نهم دی، نمایش صلابت، بصیرت و دیانت مردان و زنانی بود که شجاعانه در میدان حضور یافته و از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند.
وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در سالگرد این حماسه بی نظیر، ضمن گرامیداشت آن از عموم ملت دعوت می‌کند تا در برنامه‌های ویژه ای که تدارک دیده شده، شرکت کنند.
وی ادامه داد: برنامه‌های متمرکز در مشهد مقدس در سه بخش برگزار می‌شود. نخستین برنامه از ساعت 7 تا 9 صبح روز نهم دی ماه متعلق به گردهمایی طلاب و استادان حوزه‌های علمیه خراسان در محل دانشگاه علوم اسلامی رضوی است که سخنران آن مراسم آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران خواهد بود.
وی اظهار داشت: برنامه بعدی نیز از ساعت 9 تا 11 صبح در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی با سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: همچنین عصر روز نهم دی ماه و همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء گردهمایی مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در محل مهدیه مشهد برپا می‌شود که سخنران این مراسم نیز آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواهند بود.
حجت الاسلام والمسلمین سلطانی افزود: همچنین از سوی کمیته بانوان ستاد بزرگداشت نهم دی در سطح استان بیش از یکصد برنامه اجرا می‌شود که از جمله می‌توان به برپایی نمایشگاه عکس با عنوان حرمت‌شکنی عاشورا، جلسات پرسش و پاسخ و اکران فیلم و مسابقه‌های ورزشی اشاره کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.