تعمیر کار جوان به دلیل سهل انگاری راننده کامیون جان خود را از دست داد.

 مرگ دلخراش تعمیرکار جوان زیر چرخ‌های کامیون

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،ساعت 20 دیروز خبر مرگ تعمیرکار جوانی در اتوبان بابایی تهران جنب شهرک امام خمینی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که با اعلام خبر مأموران انتظامی و بازپرس کشیک قتل در محل وقوع حادثه حاضر شدند و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد که این مرد جوان بر اثر رد شدن کامیون از روی بدنش جان خود را از دست داده است.

در تحقیقاتی که مأموران انتظامی از راننده کامیون به عمل آوردند، وی به مأموران گفت: ساعتی پیش به دلیل خراب شدن کامیون با یک تعمیر کار تماس گرفتم، وقتی این جوان به اینجا آمد به من گفت که برای بررسی علت خرابی به زیر کامیون می‌رود و از من خواست که پایم را از روی کلاج بر ندارم، اما لحظه‌ای پایم از روی کلاج کنار رفت و متأسفانه ماشین از روی این مرد جوان رد شد و وی جان باخت.

پس از اظهارات راننده کامیون، سعید احمدبیگی؛ بازپرس هفتم دادسرای جنایی تهران دستور انتقال جسد تعمیرکار جوان به پزشکی قانونی و تحقیقات بیشتر در رابطه با مرگ این جوان را صادر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • m IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    1 0
    دوست عزیز کدام اتوبان ،این تعمیرکار 25ساله داخل شرکتی کار میکرده ،و‌خدمات اون شرکت رو انجام میداده ،اون جوان به قتل رسیده لطفا اطلاعت درست بدین