جامعه/ محمود مصدق : رئیس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری تهران، آلودگی شدید هوا و ترافیک سنگین پایتخت را موجب سرشکستگی همه دستگاه‌ها دانست و گفت: ما برای این وضعیت هیچ توضیحی نداریم .

 آلودگی هوا موجب سرشکستگی همه دستگاه هاست

به گزارش خبرنگار ما، شهرام گیل آبادی ظهر دیروز در نشست رسانه ای که به منظور برگزاری اولین همایش بین المللی ارتباطات و شهرگردی هنری انجام شد، با بیان این مطلب افزود: از آنجایی که برخلاف برخی از کشورها، مقابله با آلودگی هوا در اختیار یک دستگاه و نهاد نیست، هیچ کس نمی تواند این معضل را حل کند.
وی با اشاره به اینکه 20 روز است که هوای بشدت آلوده را استنشاق می کنیم، تصریح کرد: در چنین وضعیتی که برف ارتفاعات توچال از سفید به سیاه تغییر رنگ داده است و همه ما در اثر تشدید آلودگی هوا به آرامی می‌میریم طرح «آسمان آبی و زمین پاک» محقق نخواهد شد، چرا که فقط بخش توسعه مترو در اختیار شهرداری تهران است.
وی سپس به موضوع ارتباطات و شهرگردی هنری پرداخت و گفت: ظرفیت گردشگری کشور ما واقعاً ویژه است.
در واقع ایران پنجمین کشور دنیا از لحاظ ظرفیت های گردشگری است که از آن استفاده نمی شود، به طوری که در حال حاضر در رنکینگ جهانی جذب گردشگر در رتبه 100 قرار داریم.
وی در ادامه از برگزاری اولین همایش بین‌المللی ارتباطات و شهرگردی هنری در سیزدهم دی ماه جاری در نگارستان بوستان گفت‌وگو خبر داد و گفت: این یک همایش بین رشته‌ای و تلفیقی از ارتباطات و هنر است تا فرصت کشف شهر را برای شهروندان تهرانی فراهم کنیم.
وی شناخت وضعیت موجود، توسعه گردشگری شهری، تبیین نقش ارتباطات در هنر شهری و رسیدن به یک مدل شهرگردی هنری را از اهداف اولین همایش بین المللی ارتباطات و شهرگردی هنری دانست و گفت: 255 اثر به دبیر خانه این همایش ارسال شد که 154 اثر از سوی داوران انتخاب شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.