قدس آنلاین: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: متاسفانه دو هزار و۲۴۰ خانواده نیازمند تحت حمایت این نهاد پشت نوبت دریافت خدمات لوله کشی گاز قرار دارند.

بیش از دو هزار خانوار نیازمند در خراسان شمالی در انتظار گازرسانی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، عباس اهرابی با بیان اینکه دو هزار و 240 خانوار‌نیازمند، چشم انتظار گازکشی منازل هستند اظهار داشت: فصل زمستان آغاز شده و برخی مددجویان به دلیل بهره مند نبودن از نعمت گاز باید زمستان سختی را پشت سر بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: البته در نیمه نخست امسال 225 خانوار شهری و 77 خانوار هم روستایی با اعتبار634 میلیون و 200 هزار ریال از این خدمت به صورت کاملا رایگان برخوردار شدنداما با این وجود هنوز تعداد خانواده های پشت نوبت در این حوزه زیاد است.
این مقام مسئول، ادامه داد: با عنایت به سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استان وبرخورداری روستا های زیادی از نعمت گاز از یک سو و در عین حال افزایش میزان تقاضای خانواده ها در این حوزه باعث شده که هم اکنون تعداد خانواده های بسیاری پشت نوبت دریافت این خدمت قرار بگیرند.
اهرابی ادامه داد: به رغم اینکه از محل مصوبات با برکت سفر مقام معظم رهبری نیز بیش از 4 میلیارد و 200 میلیون ریال برای لوله کشی گاز خانواده های محروم هزینه شده اما برای برطرف شدن نیاز کامل محرومین نیازمند دستگاه ذی ربط هستیم.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.