معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم ویژه ششمین سالگرد حماسه ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم آیت‌الله سیداحمد خاتمی سخنرانی می‌کند.

ویژه برنامه حماسه ۹ دی در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید‌جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: مراسم ویژه ششمین سالگرد حماسه 9 دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور پرشور امت انقلابی و ولایی، مسئولان کشوری و لشکری و مقامات استانی و شهری از ساعت 9 تا 11 روز چهارشنبه نهم دی ماه در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این مراسم آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری پیرامون موضوع نقش کلیدی مردم در نهم دی ماه سال 1388‌در مسیر پیروی از ولایت و امامت و خنثی‌سازی اهداف شوم فتنه‌گران به ایراد سخن می‌پردازد.

حسینی گفت: پیش از این مراسم نیز و از ساعت 7 تا 9‌گردهمایی طلاب، دانشجویان و اساتید حوزه‌های علمیه خراسان در محل دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری پیرامون نقش تأثیرگذار علما و روحانیون سخنرانی می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.