مدیرامور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی، از برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت وحدت و بیداری اسلامی ویژه زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی خبر داد.

«وحدت و بیداری اسلامی» محور مسابقات فرهنگی زائران غیرایرانی حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس‌رضوی، سید محمد‌جواد هاشمی‌نژاد اظهار داشت: به‌مناسبت فرا‌رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیام‌آور مهربانی حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) مسابقات فرهنگی مختلفی روزانه ویژه زائران غیرایرانی بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات ویژه زائران عرب، اردو و آذری زبان روزانه در رواق‌های مختص این زائران برپا خواهد بود، افزود: این مسابقات از 5 تا 11 دی برگزار می‌شود.

هاشمی نژاد عنوان کرد: مسابقه «وحدت اسلامی در سیره پیشوایان مذهب»، «پیامبر اعظم(ص) محور وحدت»، «دین و عدالت اجتماعی»، «اهمیت و برکات وحدت اسلامی» و «بیداری اسلامی و نقش آن در انسجام اسلامی» ویژه اردو زبانان است و به صورت کتبی و روزانه در رواق کوثر واقع در سر در شرقی صحن جامع حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی گفت: مسابقات فرهنگی «فی ذکری ولاده النبی(ص)» و «فی ذکری ولاده الامام الصادق(ع)» به‌صورت کتبی ویژه زائران عرب زبان در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که این گروه از زائران می‌توانند از این مسابقات بهر‌ه‌مند شوند.

مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی بیان کرد: مسابقه «احکام» از موضوعاتی است که برای آذری زبانان تدارک دیده شده است و به صورت شفاهی، در رواق غدیر حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.