هیات وزیران برای تکمیل و اجرای طرح های پیشگیری و مقابله با خشکسالی و سایر حوادث احتمالی در استان فارس مبلغ۷۴۰ میلیارد ریال و در استان کردستان مبلغ ۴۸۰ میلیارد ریال اختصاص داد.

اختصاص اعتبار برای مقابله با خشکسالی در استان های فارس و کردستان

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری این مصوبات را در تاریخ در تاریخ 24 آذر ماه 94 برای اجرا به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

**اختصاص مبلغ 740 میلیارد ریال به استان فارس
بر اساس مصوبه هیات وزیران، مبلغ 740 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های مقابله با خشکسالی و سایر حوادث غیرمترقبه در استان فارس اختصاص یافت.
*متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:
مبلغ هفتصد و چهل میلیارد (000ر000ر000ر740) ریال به صورت تملک دارایی های سرمایه ای از محل ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده (12) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور (به نسبت مساوی)، موضوع بند (م) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) - مصوب 1393- ، برای اجرای پروژه های مقابله با خشکسالی و سایر حوادث غیرمترقبه در استان فارس به شرح جدول(*)در اختیار دستگاه های اجرایی ذی ربط قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

**اختصاص مبلغ 480 میلیارد ریال به استان کردستان
همچنین بر اساس مصوبه دیگر هیات وزیران، مبلغ 480میلیارد ریال نیز برای تکمیل طرح های مقابله و پیشگیری از خشکسالی و سایر حوادث احتمالی در استان کردستان اختصاص یافت.
*متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:
مبلغ چهارصد و هشتاد میلیارد (000ر000ر000ر480) ریال به صورت تملک دارایی های سرمایه ای از محل ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، موضوع بند (م) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) - مصوب 1393- ، برای تکمیل طرح های مقابله و پیشگیری از خشکسالی و سایر حوادث احتمالی در استان کردستان به شرح جدول (*)در اختیار دستگاه های اجرایی ذی ربط قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.
(*)جداول مربوط به تخصیص اعتبارات این مصوبات در پایگاه اطلاع رسانی دولت به نشانی www.dolat.ir منتشر و قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.