آخرین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس در سال ۲۰۱۵ با پیروزی خارج از خانه تاتنهام و شکست اورتون در گودیسون پارک آغاز شد.

 پیروزی تاتنهام و شکست اورتون در گودیسون پارک

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،در شب نخست از هفته نوزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر انگلیس، پنج بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تاتنهام در خانه واتفورد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

در این بازی که واتفورد از دقیقه 63 آن 10 نفره بود، لاملا 17 و هیئونگ مین سون 90 برای تاتنهام و ایگالو 41 برای میزبان گلزنی کردند. تاتنهام با این پیروزی 35 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

در دیگر بازی مهم امشب اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک با نتیجه 4 بر 3 برابر استوک‌سیتی تن به شکست داد. شاقیری 17 و 45، خوسلو 80 و آرناتوویچ 90 (پنالتی) برای استوک‌سیتی گلزنی کردند و گل‌های اورتون را نیز لوکاکو 22 و64 و دئولوفئو 71 به ثمر رساندند.

نتایج سایر بازی‌های امشب به شرح زیر است:

کریستال پالاس صفر - سوانزی صفر
نوریچ 2 - استون‌‌ویلا صفر
وست‌برومویچ یک - نیوکاسل صفر

در ادامه مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس امشب سه بازی همزمان از ساعت 21 به وقت تهران برگزار می‌شود که در مهمترین آنها منچستریونایتد میزبان چلسی است. در بازی‌های دیگر آرسنال از بورنموث پذیرایی می‌کند و وستهام در خانه به مصاف ساوتهپمتون می‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی 38 امتیازی، آرسنال 36 امتیازی و تاتنهام 35 امتیازی به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به من‌سیتی، در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.