قدس آنلاین - تبریز: نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: عناصر پشت صحنه فتنه سال ۸۸ بار دیگر در حال طرح‌ریزی هستند و کسی که از یک طلبه یک علامه می‌سازد اگر در راس مجلس خبرگان قرار گیرد چه کاری با انقلاب می‌کند و بنده واقعا نگران هستم.

برخی از یک طلبه علامه می‌سازند/ عده‌ای به خلق مجلس ششم می‌اندیشند/ دشمنان درصدد تکرار فروپاشی شوروی در ایران اسلامی هستند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالروز 9 دی در تالار مصلای امام خمینی تبریز بر ضرورت توجه به تهدیدات متوجه به انقلاب اظهار داشت: در براندازی انقلاب‌های مردمی عمدتا با تهدیدهای نرم در طول تاریخ اقدام کرده‌اند و سعی شده تا پایه‌های انقلاب سست شده و ساختمان انقلاب فرو بریزد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در بیانات رهبری، فراوانی تاکید بر برخی موضوعات بیانگر اهمیت موضوع است و در یک سال اخیر ایشان 280 بار بر استحکام نظام تاکید کرده و در چند ماه اخیر 70 بار از واژه نفوذ استفاده کرده‌اند.

وی یادآور شد: تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، استحاله فرهنگی، ناتوی فرهنگی و فروپاشی و براندازی نرم و جنگ نرم از جمله واژه‌های مورد استفاده رهبری در سال‌های اخیر بوده و باید توجه داشت که این تعابیر بنا به اهمیت زمانی انشاء شده است.

سعیدی گفت: در تاریخ انبیا الهی 3 انقلاب یاد شده که اولین انقلاب متعلق به حضرت موسی بن عمران است که در آیات متعددی به این انقلاب اشاره شده و به امت حضرت موسی بیان شده که آنان چنانچه در حدوث انقلاب نقش داشته‌اند باید در تداوم انقلاب نیز نقش داشته باشند اما مشاهده می‌شود که یک عنصر نفوذی به اسم سامری که شباهت زیادی به عوامل فتنه 88 در ایران داشته موجب مشکلاتی نیز در این انقلاب بزرگ شد.

سعیدی یادآور شد: دومین انقلاب بزرگ تاریخ متعلق به انقلاب نبی مکرم اسلام است که در این انقلاب نیز مسائلی چون مسجد ضرار رخ داد و مسجدی که محل توطئه براندازی بود به زباله‌گاه تبدیل شد و این درس بزرگی است که باید در انتخاب مسجد و مداح و نماینده مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دقت کرد.

وی انقلاب سوسیالیستی شوروی را یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌های تاریخ معاصر دانست و افزود: این انقلاب هر چند آمریکا را به گوشه راند اما در نهایت با نفوذ و توطئه نابود شد و در حالی که به حیاط خلوت آمریکا نیز نفوذ کرد اما در نهایت با توطئه آمریکا متلاشی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: منشا سقوط انقلاب روسیه از شعار همزیستی مسالمت‌آمیز و مذاکره با آمریکا آغاز شد و البته معتقد بودند که در صورت توطئه آمریکا به شدت مقابله می‌‌کنند و این طرح به شدت مورد قبول شوروی قرار گرفت.

وی گفت: تفاهم اول آمریکا و شوروی متوقف کردن روند سلاح‌های هسته‌ای و تفاهم دوم توافق در زمینه حقوق بشر بود و پس از مدتی که جای پای آمریکا در شوروی محکم شد و بستر برای تحول آماده شد و سقوط انقلاب روسیه رخ داد.

سعیدی اظهار داشت: اصل مسئله سقوط انقلاب روسیه نشناختن آمریکا بود و در حال حاضر نیز به میدان آمدن آقای پوتین و پرداخت هزینه با شناخت این هویت آمریکا است ولی دیر شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در فتنه‌ها لایه‌‌های عقبی و پشت صحنه سالم می‌مانند و تئوریسین‌ها دوباره به فتنه‌افکنی و طرح نقشه در پشت صحنه اقدام می‌کنند.

وی افزود: عناصر پشت صحنه فتنه سال 88 بار دیگر در حال طرح‌ریزی هستند و کسی که از یک طلبه یک علامه می‌سازد اگر در راس مجلس خبرگان قرار گیرد چه کاری با انقلاب می‌کند و بنده واقعا نگران هستم.

سعیدی ادامه داد: امروز رهبری در اوج سلامت و قاطعیت قرار دارد و عده‌ای درصدد تکرار جریان فروپاشی شوروی در ایران اسلامی هستند و ملت ما باید فرمایشات رهبری را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: در تاریخ صدر اسلام برخی اعتدالیون و مستقل‌ها که ادعای فراجناحی داشتند بزرگ‌ترین ضربه را به امیرالمومنان زدند و این در حالی است که اعتدال در مورد رهبری تبعیت محض از رهبری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری باید بتواند تبعیت از رهبری را به نمایش بگذارد و کسی را انتخاب کنند که در شعار پایبند رهبری نباشد بلکه عملا تابع رهبری باشد و امروز رسالت امت ایران اسلامی سنگین‌تر از همه امت‌های تاریخ صدر اسلام بوده و در رای دادن درست تکلیف مهمی دارد.

وی گفت: ایران اسلامی امروز در حیاط خلوت آمریکا و آفریقا نفوذ معنوی دارد و ما به توان دو جای ابرقدرت شوروی را در جهان گرفته‌ایم که آمریکا و غرب از این مسئله نگران هستند و سه راه را انتخاب کرده‌اند که اولی راه جنگ بود که موفق نشدند و در تحریم‌ها نیز شکست خوردند و امروز نیز بر تعامل روی آورده‌اند.

سعیدی یادآور شد: قطع ارتباط ما با آفریقا و آمریکای جنوبی و قطع حمایت از فلسطین و نفوذ در کشور هدف آمریکا است اما سد محکم در برابر آمریکا ایستادگی پس از توافق هسته‌ای است تا به مرحله فراهسته‌ای برسیم.

وی عنوان کرد: اگر دومای روسیه مجلسی انقلابی بود می‌توانست جلوی انحراف را در شوروی بگیرد و اگر مجلس ما انقلابی باشد جلوی بسیاری از تمایلات برخی افراد را می‌تواند بگیرد اما عده‌ای می‌خواهند مجلسی مانند مجلس ششم خلق کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی دوست IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 2
    بالاترین وبی نظیرترین آرای درانتظارآیت الله سیدحسن خمینی
  • جوادي IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    كميت راي دهندگان هم هيچگاه نمي تواند فردي را علامه كند . كساني كه از سر احساس و بدون منطق به اين بحث علامه سازي دامن مي زنند همان كساني هستند كه مانند موريانه اسلام ناب را از درون پوك كرده و باعث فرو پاشي اعتقادي مي شوند . اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست / عرض خود مي بري و منت ما مي داري . راي هاي ما خشت هايست كه خانه آخرتمان را مي سازد . هر كس هر طور كه دوست دارد در آخرت زندگي كند ، راي بدهد .