قدس آنلاین - ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مهم‎ترين پيام حماسه ۹ دي، وحدت ميان مردم و مسئولان است، وحدتي که همواره در طول تاريخ انقلاب اسلامي رمز موفقيت اين ملت در برابر همه دشمني‎ها و توطئه‎ها بوده است.

مهم‎ترين پيام حماسه ۹ دي، وحدت ميان مردم و مسئولان است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار علی دولتی با بیان اینکه جنس حماسه نهم ديماه از جنس عاشوراي حسين (ع) است، اظهارداشت: حضور ميليوني مردم در اين حماسه به حمايت از ولي فقيه زمان، فتنه را سرکوب کرد.

وی با اشاره به اینکه حماسه نهم ديماه بخشي از آن حماسه عظيم عاشورا است، چون از آن جنس و در ادامه همان مسير و با همان انگيزه و هدف شکل گرفته است، افزود: مردم مسلمان ايران با درك درست زمان و مكان و با هوشياري و بصيرت در روز نهم ديماه حماسه‌اي را خلق كردند كه تمام نقشه‌هاي فتنه‌گران و حاميان خارجي آنها را برهم زد.

فرمانده انتظامی استان ایلام حضور بي سابقه مردم و ايستادگي و پافشاري بر ولايتمداري را از شاخصه هاي اين حماسه بزرگ دانست و خاطرنشان ساخت: حضور همراه با بصيرت، مردم را در نهم ديماه به ميدان آورد.

سردار علی دولتی ملت ايران را همواره پشتيبان نظام، آرمان‎هاي رهبري و ولايت فقيه دانست که پيوندي عميق با ولايت دارند، تصریح کرد: نهم ديماه در واقع مردم‌سالاري ديني را به رخ جهان کشيد و همه توطئه‎هاي دشمن را در هم کوبيد و استکبارستيزي يک ملت را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامي بعد از جريان فتنه 88 با هوشياري و درايت اهداف و مواضع دشمن را به خوبي شناساند که در سايه بصيرت‌افزايي ملت ايران، حماسه‌اي به نام 9 دي رقم خورد، تأکید کرد: مهم‎ترين پيام حماسه 9 دي، وحدت ميان مردم و مسئولان است وحدتي که همواره در طول تاريخ انقلاب اسلامي رمز موفقيت اين ملت در برابر همه دشمني‎ها و توطئه‎ها بوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام حماسه 9 دي را يک حرکت خودجوش مردمي دانست و بیان داشت: این حرکت وابسته به شخص يا گروه و يا جريان خاصي نبود و همه اقشار مردم در آن حضور مؤثر داشتند.

سردار علی دولتی با بیان اینکه شايد دشمن بتواند در عده خاصي نفوذ کند، اما تا زماني که مردم پشت ولايت ايستاده‏ اند هيچ اتفاقي براي اين انقلاب نمي‏افتد، یادآور شد: فتنه گران که پيوسته خود را پيرو انقلاب و آرمان هاي امام (ره) مي دانستند، دستاوردهاي نظام اسلامي را زير پاي خود گذاشتند، اما حضور پرشور مردم در حماسه نهم دي و حمايت از ولايت فقيه، توطئه هاي دشمنان را نقش برآب کرد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.