امام جمعه قم، ۹ دی‌ماه را روز جشن ملی ایران دانست و گفت: انسجام و وحدت ملی مردم در این روز برای دشمنان روشن شد.

انسجام و وحدت ملی مردم در ۹ دی برای دشمنان روشن شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، آیت‌الله سید محمد سعیدی در گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد در مهدیه مشهد با اشاره به اینکه باید از پیامبر که خداوند ایشان را ولی امر قرار داده حرف‌شنوی داشت، اظهار کرد: ایشان شیرازه اسلام هستند.

وی با اشاره به اینکه ائمه اطهار(ع) همواره وحدت را به عنوان یک مطالبه مردمی خواستار بودند، تصریح کرد: برگزاری جلسات میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) باید به گونه‌ای باشد که با اهداف پیامبر (ص) بیشتر آشنا شد.

امام جمعه قم، 9 دی را روز جشن ملی ایران دانست و گفت: انسجام و وحدت ملی مردم در این روز برای دشمنان روشن شد.

سعیدی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی نمونه‌ای از دفاع نیروهای اسلام از ولایت و خط پاک اسلام ناب است، بیان کرد: در فتنه 88 فضای جامعه را غبار فتنه گرفته بود، اما مردم با توسل به ریسمان الهی که ائمه اطهار(ع) هستند، این فضا را از بین بردند.

وی با بیان اینکه گاهی انسان‌ها منفعت خود را نسبت به جامعه اولویت می‌دانند، یادآور شد: بسیاری از افراد از مرحله آزمون معنوی مردود می‌شوند اما در مقابل تعدادی هم هستند که حاضرند برای اینکه امنیت در جامعه ایجاد شود از جان خود بگذرند.

در ادامه این گردهمایی رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه عملکرد مردم در نهم دی ماه جای تبریک دارد، خاطرنشان کرد: این گردهمایی‌ها کاملا مردمی و در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی، منویات مقام معظم رهبری و حفظ ارزش‌های اسلامی انقلاب است.

حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی تأکید کرد: این گردهمایی‌ها به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای کانون‌های مساجد خراسان رضوی و اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.