قدس آنلاین: امام جمعه اصفهان گفت: بی توجهی دولت به صنایع ملی و ورود تولیدات خارجی به کشور باعث افت صنعت داخلی و افزایش بیکاری کارگران می شود.

بی توجهی دولت به صنایع کشور آمار بیکاری را افزایش می دهد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، آیت االله سید یوسف طباطبایی نژاد در بازدید از هفتمین نمایشگاه صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب و ششمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی‏، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی، بیان کرد: خوشحالیم که در این نمایشگاه ها تولیدات بومی کشور و به ویژه استان اصفهان با افتخار به نمایش درآمده است.
وی با آرزوی موفقیت برای صنعتگران کشور، اظهار کرد: بی توجهی دولت به صنایع ملی و ورود تولیدات خارجی به کشور باعث افت صنعت داخلی و بیکاری کارگران می شود.
امام جمعه اصفهان تصریح کرد: اگر بخش خصوصی توانمندی داشته باشد، کارها باید 100 درصد به بخش خصوصی واگذار شود که هم دلسوزتر است و هم بار دولت را سبک می کند.
وی افزود: هر کدام از مسئولان استان باید از نمایشگاه تخصصی خود به صورت ویژه بازدید کنند و منتظر دعوت نباشند، چراکه در صورت بازدید نمایشگاه ها متوجه می شوند که کدام یک از تولیدات و تجهیزاتی که دستگاه آن ها نیاز دارد، توسط تولیدکننده داخلی تولید شده و این باعث می شود که نیاز به خرید تجهیزات خارجی از بین برود.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه نمایشگاه در اقتصاد ملی تأثیر به سزا و فراوانی دارد، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه ها همفکری تولیدگران و انتقال تجربیات مسئولان است و بدون شک با احداث پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، این تأثیر صد چندان خواهد شد.

وی به مسئولان پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان توصیه کرد: ترتیبی دهند که در این پروژه غرفه های ثابتی نیز از تولیدات ملی وجود داشته باشد.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.