رییس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد با بیان این که اخذ سند مالکیت موقوفات به خاطر اهمیت در حفظ و حراست از موقوفات از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: با اخذ دو سند مالکیت موقوفه میرزا ابو صالح رضوی(نواب) بیش از ۹۱ هکتار از اراضی این موقوفه دارای سند مالکیت شد.

۹۱ هکتار از اراضی موقوفه نواب دارای سند مالکیت شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد ذاکری رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان این که اخذ سند مالکیت موقوفات به خاطر اهمیت در حفظ و حراست از موقوفات از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: با اخذ دو سند مالکیت موقوفه میرزا ابو صالح رضوی(نواب) بیش از 91 هکتار از اراضی این موقوفه  دارای سند مالکیت شد.

وی با اشاره به فعالیت های اداره اوقاف ناحیه یک مشهد در 9 ماهه اخیر اظهار کرد: این اداره از سال گذشته براساس تأکیدات نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص اخذ اسناد مالکیت موقوفات و در همین راستا به صورت جدّی اهتمام ویژه ای داشته اند و در نهایت از ابتدای سال تا کنون موفق به اخذ تعداد 563 سند مالکیت برای موقوفات شده است.

ذاکری در ادامه از اخذ 1200 جلد سند مالکیت موقوفات ناحیه یک مشهد در آینده نزدیک خبر داد و افزود: تاکنون کار صدور این تعداد سند نهایی شده که امیدواریم به زودی اسناد مالکیت آن ها صادر شود.

وی در پایان گفت:در سال گذشته نیز با پیگیری این اداره و همکاری اداره ثبت مشهد ، تعداد 446 سند مالکیت رقبات موقوفات مشهد اخذ شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.