قدس آنلاین – سبزوار : معاون مالی و برنامه ریزی فرمانداری سبزوار گفت: بیشتر سایت های خبری این شهرستان بدون مجوز فعالیت می کنند که با برنامه ریزی های انجام شده قرار است توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شود.

اداره ارشاد اسلامی سبزوار از ادامه فعالیت سایت های خبری بدون مجوز جلوگیری می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار حسن پارسی پور که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان اینکه فضای حاکم رسانه ای در سبزوار فرصتی برای نشان دادن توانمندی ها و ظرفیت های این شهرستان است افزود : این فعالیت ها باید در چارچوب قانون و رعایت اخلاق حرفه ای باشد.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی پایگاههای خبری و رسانه های محلی سبزوار یکی از مهمترین خواسته های مسئولان و مردم این شهرستان است تصریح کرد  رسانه ها گروهی باید اخبار و اطلاعات را بطور صحیح به مردم و مسئولان منتقل کنند و در کنار نقد منصفانه به ارائه راهکار و پیشنهاد بپردازند.

وی یادآورشد: سایت ها و پایگاههای خبری و تمام نشریات این شهرستان ملزم به رعایت قانون هستند و باید نسبت به اخذ مجوزهای قانونی اقدام کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز در گفت و گو با خبرنگارما  بدون اشاره به تعداد سایت های خبری و نشریات فاقد مجوز در این شهرستان اظهار داشت : در حال ساماندهی پایگاه های خبری و وب سایت های بدون مجوز در این شهرستان هستیم.

محبوبه طبسی از مدیران پایگاهها و وبسایت های خبری فاقد مجوز در این شهرستان خواست هر چه سریعتر نسبت به اخذ مجوز های قانونی اقدام کنند.

وی  خاطر نشان کرد : هم اکنون شش نشریه محلی دارای مجوز و حدود 18 نمایندگی روزنامه های سراسری و خبرگزاری ها در شهرستان سبزوار فعالیت دارند. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.