قدس آنلاین: مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: برای ارتقای صنعت گردشگری از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد و باید به این نکته واقف بود که حرکت به سمت ایجاد استانداردها و استفاده از روش ها و اصول علمی صنعت گردشگری بهترین راهکار برای ارتقای این صنعت است.

برای ارتقای صنعت گردشگری از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، فریدون الهیاری در کنفرانس بین المللی برند گردشگری در اتاق بازرگانی اصفهان عنوان کرد: تبیین استانداردها و روش ها برای طراحی برند ملی گردشگری، مهمترین اصل برند سازی در این عرصه است و طرح ملی برند گردشگری از موضوعات مهم در سازمان میراث فرهنگی کشور است.
وی افزود: دیدگاه دولت بر موضوع برند گردشگری مطلوب و مثبت است و باید تلاش کنیم با قابلیت های موجود بهترین نتایج را در امر توسعه گردشگری کسب کنیم.
الهیاری ادامه داد: اصفهان عصاره، تمدن و تاریخ کشور است به همین دلیل این همایش به میزبانی اصفهان برگزار شد.
مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اظهار کرد: تبادل دستاوردهای علمی و تجربه ها درعرصه برند گردشگری می تواند شرایط آینده را بهبود بخشد که شهرهای مهم گردشگری ایران از جمله اصفهان در این ارتباط تلاش می کنند.
وی تصریح کرد: این کنفرانس با تبیین اصول طراحی برند گردشگری ایران با تولید محتوای غنی می‌تواند راهکارهای خوبی برای برندسازی حوزه گردشگری در ایران ارائه دهد.
الهیاری خاطرنشان کرد: با حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران 12 کشور جهان در این کنفرانس زمینه تبادل علمی و تجربیات فراهم می‌شود و امیدوار هستیم با نگاه توسعه‌ گرایانه موجود در سازمان میراث فرهنگی و همت همه مسئولان استان اصفهان گام‌های خوبی برای پیشبرد اهداف گردشگری در ایران برداشته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.