رییس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی گفت: حل بخشی از مشکلات حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در گرو تغییر فصل ۱۳ به فصل ۱۰ قانون این نیروهاست که این کار هم ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

حل مشکلات حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح نیازمند ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، به نقل از روابط عمومی کانون بازنشستگان نیروهای مسلح، امیرسرتیپ اسدالله حیدری در آیین افتتاح دو مرکز مشاوره سرافرازان ارتش در اصفهان افزود: وزارت دفاع پرداخت 10 هزار میلیارد ریال این رقم را تقبل کرده است.
وی یادآور شد: در دوره های گذشته و زمان حال شاهد تلاش دلسوزانه نمایندگان مجلس در زمینه حقوق کادر نیروهای مسلح بخصوص بازنشستگان بوده ایم.
وی با بیان این که در زمینه حقوق بازنشستگان اقداماتی صورت گرفته است، افزود: وزیر دفاع و نمایندگان مجلس قول هایی در باره حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح داده اند اما باید دید در لایحه بودجه 95 چگونه رقم می خورد.
امیر حیدری افزود: مساله حقوق بازنشستگان بالاترین معضل است، البته باید شرایط اقتصادی و موقعیت کشور، نظام و منطقه را نیز در نظر گرفت.
وی همچنین با اشاره به ضرورت راه اندازی مراکز مشاوره ارتش در اصفهان گفت: در دوره های آموزشی نظامی زمانی که فرد 90 روز در اردوگاه آموزشی باشد،باید به مرخصی برود،اما نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس به صورت مداوم 96 ماه در جبهه ها حضور داشتند که این مساله بطور قطع ضایعات روحی به همراه داشته است.
رییس کانون بازنشستگان ارتش افزود: امر مشاوره و راه اندازی مراکز روانشناسی برای نیروهای مسلح و بازنشستگان با تاخیر صورت گرفته است و باید با تمام توان این مراکز در دیگر استان ها نیز راه اندازی شود.
فعالیت دو مرکز مشاوره آجا به صورت پایلوت کشوری با تعامل سازمان نظام روانشناسی و کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان آغاز شد.
در این مراسم حاتمی معاون سازمان نظام روانشناسی کشور و امیرسرتیپ رضا جهادی فرمانده قرارگاه ارشد آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.