رئیس سازمان حج و زیارت از پرداخت وام ده میلیون ریالی قرض الحسنه با کارمزد چهاردرصد به تمامی دانشجویان متقاضی سراسر کشور برای سفر به عتبات عالیات خبر داد.

پرداخت وام ده میلیون ریالی قرض الحسنه دانشجویان اعزامی به عتبات

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، سعید اوحدی روز سه شنبه در آئین امضای تفاهم نامه سه جانبه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، بانک ملت و سازمان حج و زیارت اظهارکرد: براساس امضای این تفاهنامه تمامی شعب بانک ملت در سراسر کشور از امروز موظف شدند به دانشجویان متقاضی اعزام به عتبات، با ارایه معرفی نامه سازمان حج و زیارت و در کوتاهترین زمان ممکن این وام را پرداخت کنند.
وی در ادامه افزود: تا کنون300 هزار دانشجو متقاضی سفربه عتبات عالیات ثبت نام کردند که از این تعداد 50 هزار واجد شرایط اعزام هستند که از این میان تعداد 11 هزار و 500 نفر در قالب دوره چهاردهم به این سفر اعزام شدند.
وی اظهارکرد: با امضای این تفاهمنامه 25 هزار نفر از دانشجویان می توانند برای اعزام به سفر معنوی عتبات در اولین مرحله با ثبت نام خود اقدام به عمل آورند.
وی با تاکید به تبصره دو این تفاهم نامه گفت: مدت بازپرداخت وام اعطایی به دانشجویان 18 ماه و در 18 قسط مساوی که با معرفی یک نفر کارمند رسمی و یا یک نفر کاسب دارای پروانه کسب معتبر پرداخت می شود.
این تفاهمنامه که به امضای سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و علی رستگار مدیرعامل بانک ملت به امضا رسید دارای هفت ماده و دو تبصره است.
رئیس سازمان حج و زیارت همچنین با اشاره به ارائه تسهیلات به دانشجویان خواهر نیز گفت: برای نخستین بار 10 هزار خواهر دانشجو به عتبات عالیات اعزام می شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.