سرپرست دبیری فدراسیون تنیس روی میز گفت: به دلیل بدهی و نداشتن منابع مالی کافی کاروان ورزشی اعزامی به مسابقات جهانی مالزی را کوچک تر کردیم.

مشکلات مالی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی تنیس روی میز را کاهش داد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایسنا، محمود نظری که شب گذشته از سوی مهرداد علیقارداشی رییس فدراسیون به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون تنیس روی میز منصوب شد، به ایرنا، افزود: فهرست نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مالزی زیاد بود و در نخستین گام تعداد آن ها را کاهش داده و درمجموع 13 یا 14 نفر به این مسابقات اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه سیستم اداری فدراسیون باید ساماندهی شود، ادامه داد: کارهای اداری و اجرایی بسیاری داریم که باید به آن ها رسیدگی شود. برهمین اساس از فدراسیون کسی به عنوان همراه با تیم به مالزی نخواهد رفت.
به گفته وی به طور حتم کاروان ایران اعزامی به مسابقات جهانی مالزی کاروان با کیفیتی خواهد بود که بتواند انتظارات را برآورده کرده و آبروی ایران را حفظ کند.
سرپرست دبیری فدراسیون تنیس روی میز درباره استرات‍ژی و برنامه هایش در این فدراسیون تصریح کرد: اصل اولی که به آن پایبند خواهیم بود، احترام به جامعه تنیس روی میز است. جامعه تنیس روی میز جامعه فرهیخته وبسیار محترمی است اما درچند سال گذشته آن طور که باید به آنان توجه نشده است.
نظری افزود: دومین اصل بررسی و ایجاد بهترین شرایط برای برگزاری تقویم مسابقات است. درحالی به فدراسیون آمدیم که تنها 20 روز تا شروع مسابقات جام فجر زمان داریم.
وی اضافه کرد: تمام تلاش فدراسیون این است که مسابقات فجر کاپ با بازیکنان و باشگاه های مطرح برگزار شود برهمین اساس امکان تعویق مسابقات به زمان دیگری با هماهنگی فدراسیون جهانی وجود دارد هرچند هنوز هم به برگزاری این مسابقات در موعد مقرر امیدواریم.
کاپیتان اسبق تیم تنیس روی میز جوانان ایران ادامه داد: درفرصت باقی مانده باید ملی پوشان را برای شرکت در مسابقات جهانی و انتخابی المپیک که اهمیت زیادی برای ایران دارد، آماده کنیم.
نظری ادامه داد: درهمین راستا ملی پوشان به زودی به مجارستان می روند و پس از اردوی یک هفته ای در پورتور مجارستان و آلمان شرکت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: پس ازبازگشت به ایران برنامه های دیگری برای اردویی دیگری پیش بینی شده است که درصورت مهیا شدن امکانات آن ها را عملیاتی خواهیم کرد.
دبیر اسبق کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به اهمیت جایگاه دبیری در فدراسیون های ورزشی ادامه داد: از تمامی دبیران برای قرار گرفتن دراین سمت اجازه گرفته و سعی خواهم کرد سابقه خوبی از خود به جای بگذارم.
وی درخصوص تعاملات این فدراسیون با وزارت ورزش نیز گفت: به طور یقین با سیاست های وزارت ورزش در ابعاد مختلف به خصوص همگانی و قهرمانی هماهنگ خواهیم بود و براین اساس حرکت خواهیم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.