قدس آنلاین – رها واعظی: هوآوی، اعلام کرده است که فبلت هوشمند Mate ۸ که در چین راه اندازی شده بود، در ماه نوامبر به بازار جهانی وارد خواهد شد.

نوآوری گوشی هوشمند هوآوی Mate ۸ برای بازار جهانی

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، فبلت هوشمند جدید هوآوی با نام Mate 8، احتمالا به زودی جای خیلی از گوشی های هوشمند را در بازار جهانی خواهد گرفت.

گوشی هوشمند هوآوی Mate 8، در ادامه ی مدل Ascend Mate 7 تولید شده است. مدل Ascend Mate 7 که در IFA 2014 راه اندازی شد، نشان داد که گوشی های هوشمند صفحه بزرگ هوآوی، طرفداران زیادی دارد.

گوشی هوشمند هوآوی Mate 8 دارای صفحه نمایش 6 اینچی با رزولیشن 1080 و کیفیت 368ppi می باشد. پردازنده ی این فبلت هوشمند HiSilicon Kirin 950 است و از آخرین نسخه ی آندروید  6 Marshmallow بهره گرفته است.

هوآوی Mate 8 دارای دو نسخه ی 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی می باشد، اما حرفی در خصوص نسخه ی 128 گیگابایتی که در چین راه اندازی شد، به میان نیامده است.

نسخه ی 32 گیگابایتی این فبلت هوشمند دارای رم 3 گیگابایتی و نسخه ی 64 گیگابایتی این گوشی هوشمند دارای رم 4 گیگابایتی می باشد.

دوربین اصلی هوآوی Mate 8 دارای سنسور 16 مگاپیکسلی و سنسور دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل می باشد.

این گوشی هوشمند از یک باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی بهره می گیرد و دارای یک سنسور اثر انگشت امنیتی برای تامین امنیت فبلت می باشد.

قیمت اعلام شده برای مدل 32 گیگابایتی، 599 پوند و برای مدل 64 گیگابایتی 699 پوند می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.