دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: از سوی کشورهای اروپایی پیشنهادهایی برای اردوی مشترک و دیدار دوستانه با تیم ملی والیبال ایران مطرح شده است که باید آنان را بررسی کنیم.

افشاردوست: اروپایی ها خواستار برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال هستند
به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست که برای تماشای مسابقات انتخابی المپیک قاره اروپا و مذاکره با مسئولان فدراسیون کشورهای اروپایی به برلین سفر کرده است، افزود: بزودی با لوزانو سرمربی تیم ملی و سیچلو نیز در این خصوص صحبت می کنیم و اگر سرمربی تیم ملی والیبال ایران موافق باشد برای اردو و دیدار تدارکاتی در آلمان و یا سایر کشورهای اروپایی مذاکره خواهیم کرد.
وی همچنین درباره نخستین روز مسابقات انتخابی المپیک در قاره اروپا گفت: همه تیم ها با قدرت کامل در این مسابقات حضور پیدا کرده اند و از همه توانایی خود برای قهرمانی و گرفتن بلیت المپیک ریو استفاده می کنند. این دیدارها از ساعت 15 هر روز آغاز می شود و تا 11 شب ادامه دارد.
وی درباره کیفیت مسابقات روز نخست این رقابت ها اظهار داشت: هنوز اظهار نظر برای ارزیابی زود است و باید عملکرد تیم ها را در برابر حریفان مختلف مقایسه کرد. در روز نخست روس ها خوب ظاهر شدند و در مسابقه آسانی فنلاند را شکست دادند و برای شکست این تیم کار سختی نداشتند.
دبیرکل فدراسیون والیبال ادامه داد: دیدار بلژیک و آلمان نیز خوب بود و آلمانی ها وابسته به کوروزو بودند و این بازیکن نقش زیادی در پیروزی آلمان برابر بلژیک داشت.
وی مهمترین مسابقه روز نخست را دیدار لهستان و صربستان دانست و گفت: صربستان ست نخست را با قاطعیت پیروز شد و سرعتی زنان این تیم عالی کار کردند اما لهستانی ها در ست های بعدی به خود آمدند و سه بر یک به پیروزی رسیدند.
افشاردوست افزود: مسئولان والیبال آلمان و باشگاه های برلین و مربیان حاضر برخورد خیلی خوبی با ما به عنوان نمایندگان خانواده والیبال ایران دارند. کمک مربی خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین نیز به این رقابت ها آمده است. البته مقام های زیادی در این مدت در برلین حضور خواهند یافت. با برخی از آنها مذاکراتی انجام داده ایم و با برخی دیگر نیز قرار ملاقات گذاشته ایم.
وی به دیدارش با مدیر ایرانی تیم والیبال برلین اشاره کرد و گفت: دیدار خوبی بود و باشگاه برلین تمایل به برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ایران در این شهر است. وی با فدراسیون والیبال آلمان نیز ارتباط خوبی دارد و آماده همکاری با والیبال ایران در هر زمینه ای هست. از سوی برخی تیم های شرکت کننده نیز پیشنهادهایی برای برگزاری اردوی مشترک داریم که باید آنان بررسی شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.