وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان رسول الاعظم در لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران طی ۳۷ سال گذشته پیشرفت های بسیاری در حوزه پزشکی داشته است و از هر گونه کمک در زمینه های آموزشی، بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی به کشور لبنان دریغ نمی کند.

ایران آماده ارایه خدمات پزشکی به لبنان

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، از وزارت بهداشت سید حسن هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان رسول الاعظم در لبنان با اشاره به تحصیل برخی از پزشکان متخصص این بیمارستان در ایران ، اظهار امیدواری کرد که دانش و مهارت پزشکی لبنان ارتقا بیشتری یابد.
وزیر بهداشت، کار در حوزه پزشکی را افتخار بزرگی برای سپید پوشان دانست و افزود : باید قدر فرصت هایی را که خداوند برای خدمت به مردم در اختیار ما قرار داده است بدانیم؛ معتقدم که خداوند برای کسانی که برای کاهش آلام بیماران قدم برمی دارد اجر بزرگی در نظر می گیرد.
وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به رشادت های مجروحان جوان لبنانی ، « مقاومت» را تنها راه حیات مسلمانان در برابر فتنه گرانی دانست که در منطقه به نام دین، اسلام و قرآن ، اصل و اساس دین را مورد هدف قرار داده اند.
هاشمی حمایت از جنبش مقاومت در لبنان را باعث افتخار همه ایرانیان دانست و با اشاره به حضور شهید چمران در جنوب لبنان گفت: احساس می کنم خون هایی که در آن زمان به زمین ریخته شد با گذشت زمان به ثمر نشسته است.
هاشمی صبح روز گذشته (چهارشنبه) در پاسخ به دعوت همتای لبنانی و در راس هیاتی از مقامات ارشد وزارت بهداشت و سرمایه گذاران و مدیران شرکت های ایرانی حوزه غذا ، دارو و تجهیزات پزشکی وارد بیروت پایتخت لبنان شد.
رسول دیناروند معاون وزیر و رئیس سازمان غدا و دارو، سید محمد هادی ایازی قائم مقام وزیر در امور مشارکت های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد، عباس زارع نژاد مشاور وزیر و مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ، محسن اسدی لاری قائم مقام وزیر در امور بین الملل و جمعی از مدیران ارشد شرکت ها و سرمایه گذارهای ایرانی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی ، هاشمی را در این سفر همراهی می کنند.
وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی در زمان حاضر در سوریه بسر می برد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.