قدس آنلاین: همزمان با سالروز تشکیل بسیج رسانه و در آستانه بیست و نهمین سالگرد شهید محمدرضا (میثم) امانی، تنها خبرنگار شهید شمال شرق کشور، مسئولان و اعضای بسیج رسانه استان به اتفاق برخی از مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران استانی و شهرستان شیروان با حضور در گلزار شهدای حمزه رضا زیارت شیروان با ادای احترام و قرائت فاتحه، یاد شهید امانی را گرامی داشتند

خبرنگاران خراسان شمالی مزار شهید امانی را گلباران کردند

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی در ادامه در دیدار با خانواده این شهید اظهار داشت: شهید محمدرضا امانی در دو جبهه قلم و جنگ یکی از بهترین رزمندگان اسلام در شیروان به شمار می‌رفت.

محسن زاهداحمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اهل قلم و خبرنگاران اصحاب رسانه گفت: این عزیزان از جمله شهدایی بودند که برای بیان واقعیت و آگاهی‌بخشی به جامعه و برای استقلال، فداکاری و آزادی آحاد بشر جان خویش را فدا کردند.

وی با اشاره به جایگاه خبرنگاران و رسالت رسانه‌ها تصریح کرد: خبرنگاری یکی از حرفه‌های مهم و تأثیرگذار جامعه بوده و در این راستا مهم‌ترین وظیفه و رسالت خبرنگاران آشکار کردن حقایق و انعکاس واقعیت‌ها در جامعه است.

وی بیان داشت: به مناسبت سالروز تاسیس بسیج رسانه برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که همایش اعضای بسیج رسانه در هفته آینده در بجنورد از برنامه‌های محوری است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.