استاندار ایلام گفت: با توجه به بالا بودن آمار بیکاری در استان ایلام به خصوص در گروه سنی ۲۹-۲۰ سال، عملکرد ضعیف مسئولان در زمینه عدم پرداخت اعتبارات اشتغالزایی مصوب به هیچ وجه قابل قبول نیست.

آمار بیکاری در استان ایلام بالا است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمدرضا مرواید در جلسه ستاد اشتغالزایی استان ایلام، با اظهار نارضایتی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مسئولان بانک‌های استان در زمینه عدم پرداخت مناسب تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان، اظهار داشت: استان ایلام در زمینه پرداخت اعتبارات مصوب در رتبه آخر کشور قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به بالا بودن آمار بیکاری در استان ایلام به خصوص در گروه سنی 29-20 سال، عملکرد ضعیف مسئولان در زمینه عدم پرداخت اعتبارات اشتغالزایی مصوب به هیچ وجه قابل قبول نیست.

استاندار ایلام عنوان کرد: طبق برنامه تدوین شده در ابتدای سال باید 50 درصد اعتبارات تا مهرماه پرداخت می‌شد. اما نگاهی به آمار پرداختی‌ها مشخص می‌کند در این زمینه عملکرد مسؤلین استان نامطلوب بوده است.

وی در زمینه پرونده‌های موجود در شعب بانکی که به دلایل مختلف بلاتکلیف مانده‌اند، اظهار داشت: مسئولان شعب بانک‌ها با بررسی این پرونده‌ها، پرونده‌های با ایراد غیرقابل حل را به دستگاه‌های اجرایی عودت دهند تا این دستگاه‌ها متقاضیان دیگر را جهت دریافت تسهیلات معرفی کنند.

به گزارش تسنیم، با توجه به مذاکرات صورت گرفته در این جلسه مقرر شد که مسئولان در زمینه پرداخت اعتبارات تلاش کنند و ظرف دو هفته نتیجه اقدامات خود را در جلسه کارگروه ارائه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.