رئیس خبرگزاری ایرنا خراسان رضوی گفت: وظیفه امروز رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شفاف در بحث انتخابات بوده تا جنگ نرم دشمن با شکست همراه شود و امروز روز جهاد رسانه‌ای در این فضا است.

امروز روز جهاد رسانه‌ای است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، علی حیدری ظهر امروز در مراسم سالگرد تأسیس بسیج رسانه و گرامیداشت نام و یاد شهید غلامرضا رهبر که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، در سخنانی به نمایندگی از مدیران رسانه‌های خراسان رضوی اظهار داشت: رسانه‌ها علاوه بر اعلام اخبار عمومی در مواردی که خطر را احساس می‌کنند به موقع وظیفه خود را در امر اطلاع‌رسانی انجام می‌دهند.

وی افزود: خبرنگاران اطلاع‌رسانی دقیق و شفافی از جنگ تحمیلی داشتند و نمونه بازر آن شهید غلامرضا رهبر بود و امروز هم اصحاب رسانه اخبار عراق و سوریه را به خوبی منعکس می‌کنند تا مردم به خوبی با تکفیری‌ها مقابله کنند.

رئیس خبرگزاری ایرنا خراسان رضوی خاطرنشان کرد: وظیفه امروز رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شفاف در بحث انتخابات بوده تا جنگ نرم دشمن با شکست همراه شود، اما متأسفانه برخی از رسانه‌ها خلاف این موضوع عمل می‌کنند، در صورتیکه امروز روز جهاد رسانه‌ای در این فضا است.

حیدری تصریح کرد: خبرنگاران به دنبال افزایش امید و نشاط در جامعه هستند و شاید اختلاف نظرهایی باشد، اما وقتی که بحث ملی مطرح می‌شود صلاح کشور در اولویت کاری فعالان رسانه‌ای قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: معتقدیم که انتخابات جلوه‌گاه قدرت ایران است و رسانه‌ها در این راستا تلاش می‌کنند که انتخاباتی پرشور را رقم بزنند و میزگردهایی باحضور شخصیت‌های شناخته شده در گروه‌های سیاسی مختلف برگزار می‌کنند تا مردم با آگاهی کامل اصلح‌ترین‌ها را انتخاب کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.