رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مشکل پدیده و میزان متأسفانه مربوط به امروز و دیروز نیست و در گذشته نه چندان دور و به دلیل عدم اعمال نظارت مسئولان ذی ربط از جمله مسئولان سیستم پولی و بانکی به وجود آمده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مشکل پدیده و میزان به دلیل عدم نظارت سیستم پولی و بانکی به‌وجود آمده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین مظفری در جریان بازدید از حوزه قضایی طرقبه- شاندیز با حضور در جمع قضات و کارکنان دادگستری شهرستان با اشاره به اقدامات گسترده دادگستری استان با رویکرد احقاق حقوق عامه اظهار داشت: دادگستری استان با نظارت مسئولان عالی قضایی تمامی تلاش خود را با هدف حفاظت مصالح عمومی به کار برده و مردم نیز از مسئولان مؤسسات مالی و اعتباری و برخی شرکت ها انتظار دارند تا به وعده‌های خود عمل کنند.

وی افزود: از دادگستری انتظار می رود که در بخش کنترل ورودی‌ها و کاهش موجودی‌ها تلاش مضاعفی صورت بگیرد تا با بهره گیری از امکانات موجود بتوان خدمات مطلوبتری به مراجعان ارائه کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه کشور گفت: در این برنامه تکالیفی برای دستگاه قضایی تعیین شده و ما نیز برهمین اساس اقدامات مناسبی را از جمله در مورد تعهدات ناشی از اسناد رسمی ساماندهی کرده ایم. وی خاطرنشان کرد: در همین زمینه بخشنامه‌ای صادر شد و تمامی حوزه‌های قضایی بر همین مبنی تلاش مضاعفی در زمینه اعتباربخشی مجدد به اسناد رسمی داشته‌اند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: شرایط منطقه‌ای و جهانی ایجاب می‌کند تمام گروه‌ها و مردم با هر سلیقه و گرایشی که دوستدار کشور هستند در انتخابات حضوری با نشاط و پررنگ داشته باشند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: مشکل پدیده و میزان متأسفانه مربوط به امروز و دیروز نیست و در گذشته نه چندان دور و به دلیل عدم اعمال نظارت مسئولان ذی ربط از جمله مسئولان سیستم پولی و بانکی به وجود آمده و متأسفانه امروز برخی افراد با اهداف تبلیغات انتخاباتی از وضعیت این شرکت سوء استفاده می‌کنند و البته مردم متوجه این تحرکات هستند.

مظفری گفت: مسئولان نیز با رأفت اسلامی و به دلیل حمایت از حقوق مردم با مسئولان این شرکت مدارا کرده‌اند و حفظ حقوق سهامداران اولویت اول دستگاه قضایی بوده است و از مسئولان این شرکت نیز خواسته شده تا از فرصتی که در اختیار آنها قرار گرفته در جهت حفظ منافع مردم و سهامداران اقدامات شایسته را انجام داده و به وظایف و تعهدات خود عمل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.