معاون خدمات شهری شهرداری مشهد مقدس گفت: ۲۲ پروژه فضای سبز مشهد حائز رتبه برتر کشوری شدند.

۲۲ پروژه فضای سبز مشهد حائز رتبه برتر کشوری شدند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، خلیل‌الله کاظمی ظهر امروز در نود و پنجمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در تالار شورا اظهار داشت: طرح‌های شهرداری مشهد به سبب افزایش بهبود زندگی مردم در شهر توانست حائز رتبه‌های اول در کشور شوند.

وی با اشاره به برنامه اسکان قالب که توسط وزارت کشور و سازمان ملل برگزار می‌شود گفت: این مراسم که برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شد توانست انگیزه‌ای را برای تمامی شهرداری کلانشهرها در سال‌های آینده ایجاد کند.

کاظمی تاکید کرد: مهمترین فاکتورهای انتخاب طرح برتر بهبود شرایط زندگی مردم از لحاظ زیست محیطی، سازگار بودن با محیط زیست و به کارگیری همکاری مردم طی اجرای طرح بودند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف فرعی این مراسم ارسال طرح‌های برتر به مراسمات دوسالانه طرح‌های برتر جهان در حوزه شهری است.

وی یادآور شد: در حوزه فضای سبز 22 پروژه، پسماند 13 طرح و آتش‌نشانی 8 طرح به کمیته ارزیابی کشوری ارسال شدند که خوشبختانه ما توانستیم در هر سه بخش به قسمت پایانی راه پیدا کنیم.

کاظمی عنوان کرد: ما در بخش فضای سبز در بخش پایانی در رقابت با شهرهای اصفهان و شیراز توانستیم به رتبه اول دست پیدا کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: در بخش پسماند نیز تنها شهرداری شیراز را به عنوان رقیب در کنار خود داشتیم و در نهایت توانستیم تا در این زمینه نیز رتبه اول را کسب کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.