قدس آنلاین - ایلام: رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام گفت: مراسم روز قشر بسیج رسانه همزمان با سراسر کشور در ایلام برگزار می شود.

برگزاری روز قشر بسیج رسانه در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، غلامرضا علی محمدی با بیان اینکه مراسم قشر بسیج رسانه همزمان با سالروز گرامیداشت شهادت خبرنگار غلامرضا رهبر در استان ایلام با حضور مسئولین و مدیران رسانه‌ای استان، فعالان و صاحب نظران رسانه‌ای و خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و ... برگزار می شود، اظهار داشت: تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های برگزار شده توسط بسیج رسانه استان ایلام در طول سال جاری یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده شورای بسیج رسانه استان ایلام است.

وی با اشاره به اینکه به همین مناسبت دیدارهایی با مسئولان ارشد استان از جمله آیت‌الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز انجام خواهد شد، افزود: برای برپایی هرچه باشکوه‌تر این مراسم چندین جلسه با مسئولان ذیربط برپا شده و تلاش می‌شود برنامه و مراسم پیش‌رو در شان و خور خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیجی استان ایلام برگزار شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام خبرنگاران را از قشرهای پرتلاش و زحمتکش جامعه دانست و بیان داشت: خبرنگاران شبانه‌ روز وقت و عمر خود را صرف اطلاع ‌رسانی و آگاه‌ سازی جامعه کرده که جا دارد از این همه خلوص نیت و تلاش‌های شبانه‌روزی تقدیر شود.

غلامرضا علی محمدی یادآور شد: شورای بسیج رسانه استان ایلام ضمن احترام به این جایگاه ارزنده و ویژه سعی دارد با برنامه‌ریزی منسجمی مراسم روز قشر بسیج رسانه را با همکاری نخبگان و فعالان عرصه رسانه در استان ایلام برگزار کند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.