رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ فعال رسانه‌ای در بسیج رسانه خراسان رضوی ساماندهی شده‌اند.

۳۰۰ فعال رسانه‌ای در بسیج رسانه خراسان رضوی ساماندهی شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، جواد علما صبح امروز در جلسه افتتاحیه پایگاه بسیج رسانه در نیشابور، اظهار داشت: روشنگری در مردم برای جلوگیری از تخلفات و تبیین انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری از دیگر وظایف بسیج رسانه است.

رئیس بسیج رسانه خراسان‌رضوی عنوان کرد: وظیفه بسیج رسانه، تقویت جبهه گفتمان انقلاب اسلامی در فضای رسانه‌های کشور با هدف تبادل آراء و افکار، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف، نقد و نظارت امور جاری به دور از گرایش سیاسی است.

علما با بیان اینکه بسیج یک تفکر ساری و جاری در جامعه است اضافه کرد: بنا به دیدگاه مقام معطم رهبری هر کس که دلش برای عزت و توسعه کشور بتپد یا قدمی بردارد یک بسیجی بالقوه است که با پر کردن برگ ثبت‌نام و ساماندهی یک بسیج بالفعل می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم و رهبری نقش خود را بی‌بدیل برای عزت، استقلال و آبادانی کشور ادا کردند، تصریح کرد: تعریف غلطی از منتقد برای خودمان کرده‌ایم باید توجه کنیم منتقدان با کلیات موافقند ولی با مصادیق مخالف.

علما با بیان اینکه دشمنان در صدد تضعیف دو اصل اسلامیت و جمهوریت نظام به روش‌های مختلف هستند، یادآور شد: دشمنان در فتنه 88 توانستند با استفاده از ابزار رسانه‌های گروهی ظاهر شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه بیست و دومین قشر بسیجی است که تاکنون حدود 300 نفر از فعالان رسانه‌ای خراسان‌رضوی عضو آن شده‌اند، افزود: راه‌اندازی دو انجمن دانش‌آموزی و پیشکسوتان، مرکز آموزش رسانه‌ای در مشهد و افتتاح اندیشکده افق رسانه از برنامه‌های کانون بسیج رسانه استان از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.