نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار وزارت نیرو در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

اصلاح ساختار وزارت نیرو در مجلس در حال انجام است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سیدامیرحسین قاضی زاده ظهر امروز در آیین تقدیر از تولیدکنندگان برتر کشاورزی و دامداری شهرستان مشهد که در تالار اجتماعات شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: اصلاح ساختار وزارت نیرو در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است که در قالب این اصلاح ساختاری، وزارت نیرو مدیریت کامل بخش کشاورزی در اختیار یک مدیریت واحد قرار می‌گیرد.

قاضی زاده افزود: در راستای اصلاحات ساختاری در برخی سازمان‌ها با هدف حمایت از بخش کشاورزی این اصلاحات اداری در مجلس شورای اسلامی در دست پیگیری است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با انتقاد بر اینکه وجود برخی اشکلات در ساختارهای اداری و فعالیت بخشی دستگاه‌ها در بخش کشاورزی سبب ضرررسانی به بخش کشاورزی شده است، افزود: وجود چنین مشکلاتی سبب شده تا توسعه بخش کشاورزی با کُندی پیش رود چرا که رفع اصلاحات ساختاری با مخالفت‌ها و مقاومت همراه است.

وی از پذیرفته شدن همه پیشنهادات در بخش کشاورزی در زمینه تدوین برنامه ششم توسعه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری به این بخش خبر داد.

محمد رضا عباسپور، رئیس جهاد کشاورزی مشهد نیز در این مراسم اظهار داشت: در حال حاضر 56 هزار هکتار سطح زیر کشت محصولات زراعی و باغی در مشهد قرار دارد که این کلانشهر در استان رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

رئیس جهاد کشاورزی مشهد با بیان اینکه مشهد دارای ظرفیت‌های بسیاری در عرصه کشاورزی دارد، افزود: در حال حاضر در مشهد مقدس 152 هزار و 277 شیر، 9 هزار و 419 تن گوشت قرمز، 8 هزار و 981 تن گوشت مرغ و 36 هزار و 751 تن تخم مرغ در این شهر تولید می‌شود.

عباسپور به جایگاه مشهد در تولید سایر محصولات پروتئینی اشاره کرد و گفت: مشهد مقدس  در بخش پرورش مرغ تخم گذار و گوشتی، شتر داری و تولید عسل در رتبه‌های اول تا سوم در سطح خراسان رضوی قرار دارد همچنین مشهد با 747 واحد گاوداری و 55 هزار و 797 راس گاو، 740 هزار و 845 راس گوسفند و 156 واحد دام سبک مقام نخست استان را دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.