دولت از بزرگترین مجتمع فرهنگی در محله محروم قم حمایت می‌کند

دولت از مجتمع فرهنگی نور حمایت می‌کند

حمایت دولت از بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی تبلیغی در منطقه محروم نیروگاه، موضوع نشست رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی این استان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، مهندس سیدحسن رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با حضور در مجتمع فرهنگی تبلیغی نور، از بخش‌های مختلف این مجتمع از جمله سالن‌های سینما و تئاتر، کتابخانه، استخر، سالن ورزشی، مهد شکوفه‌های قرآنی و بخش اداری بازدید کرده و در جلسه‌ای که با مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان داشت، وعده داد که دولت از این مجتمع فرهنگی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در نیروگاه حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در این نشست با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان قبلی استان در رسیدگی به مشکلات مجتمع فرهنگی نور اظهار داشت: مجتمع فرهنگی نور به عنوان تنها مجتمع فعال در منطقه محروم نیروگاه می‌توانست بیش از این در خدمت مردم و خانواده‌ها باشد ولی متاسفانه با وجود درخواست‌های فراوان، اراده‌ای بر حل مشکلات این مجتمع در سال‌های گذشته وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: درآمدزایی در مجتمع فرهنگی تبلیغی نور بسیار دشواراست، چون نمی‌توان از اهالی این منطقه که سطح درآمدی آنها پایین است انتظار دریافت هزینه کلان داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.