قدس آنلاین: برای اولین بار ساختمان های جدید پاسگاه های پلیس راه باهدف ایجاد تحولی جدید در سیستم حمل ونقل جاده ای استان وهمچنین به منظور رضایتمندی بیشتر مردم ازمسائل و مشکلات جاده ای احداث می شود.

ساخت ساختمان های جدید پلیس راه با تکنولوژی های روز در استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، معاون وزیر راه و شهرسازی ورئیس سازمان راهداری حمل ونقل جاده ای کشور به همراه سرهنگ حمیدی فرمانده پلیس راه کشورازساختمان های جدید پاسگاه های پلیس راه استان اصفهان بازدید نمودند.

در این بازدید فرمانده پلیس راه کشور باتحسین وقدردانی از تلاش های  اداره کل حمل ونقل وپایانه های  استان اصفهان  درامر نظارتی گفت:استان اصفهان به دلیل شبکه معابرونظارت جاده ای خوب ومناسب نسبت به دیگر استانهای کشور برتری دارد اما باید تلاش خود را در این امر بیشتر کند.

سرهنگ حمیدی در ادامه با اشاره با این مطلب که نمی توان همچون دوره های گذشته از نیروی انسانی در بحث جلوگیری از تخلفات ونوع تردد در جاده ها استفاده کرد افزود:به زودی سامانه های کنترلی پلیس راه نصب وبه لحاظ مکان های استقرار پلیس ،سازه های جدیدی ایجادمی شود که می تواند به نظارت ورسیدگی بیشتر وبهتر پلیس در بخش مشکلات جاده ای کمک فراوانی کند.

فرمانده پلیس راه  کشور در ادامه خاطر نشان کرد:سیستم های نظارتی وکنترلی پلیس در حال یک تحول جدی است و استان اصفهان به عنوان یکی از استان های مطرح کشوردر حوزه ترافیک ،نصب دوربین های جدید کنترلی ،نظارت برحمل ونقل مسافران وهمچنین ایجاد سازه های جدید در پاسگاه های پلیس می تواند در ارائه خدمات بهتر به مردم مارا در این امر یاری کند تاشاهد شرایط بهتری درحوزه ترافیک وحمل ونقل عمومی کشور شویم.

همچنین در این بازدید مهندس آدم نژادمعاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای  نیزایجادطرح ساختمان های جدید پاسگاه های پلیس را ه در استان اصفهان  را مطلوب توصیف کرد وگفت:بایاری خداوند وباجمع بندی نظرات تمامی اعضای مربوطه، این طرح بررسی می شود وپس از یک نتیجه گیری کلی در تمامی نقاط کشور مورد بهره برداری قرارمی گیرد.

 وی گفت:این ساختمان ها برگرفته از تکنولوژیهای جدید وبه روز می باشد که از کیفیت بهتری نسبت به ساختمان های قبلی برخوردار است وامید است که بتوان براین اساس شاهد تحول بهتری در این زمینه باشیم.

همچنین مهندس امانی مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان اصفهان نیزطی  گفت وگوئی در خصوص احداث ساختمان پاسگاه پلیس راه اصفهان –تهران اذعان داشت:با توجه به نیاز ساختمان پلیس راه مذکور به بازسازی و مرمت ،طی اقدامی به عنوان اولین پاسگاه نمونه کشور و با استفاده از قطعات پیش ساخته اداره کل حمل ونقل وپایانه هادر مجاورت محل فعلی پاسگاه پلیس راه اصفها ن –تهران بازمینی یه مساحت 570 متر مربع اقدام به ساخت ساختمان جدید نمود.

وی گفت:شروع ساختمان پاسگاه پلیس راه جدید الاحداث در تاریخ اول آذرماه سالجاری می باشد که تاکنون 65درصد این طرح به اتمام رسیده واین محل می  بایست طی 100روز بابرنامه زمان بندی شده آماده بهره برداری گردد.

امانی در پایان گفت:باتوجه به اینکه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در نظر دارد تعدادی از اینگونه ساختمان پلیس راه را در کل کشور اجرانمایدسرعت زمان اجرا،استحکام ومقاومت ساختمان وهم شکل بودن آن از مزیت های این طرح می باشدکه در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهدرسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.