کار جواد نکونام در حالی برای حضور در تیم العربی قطر نهایی شده است که در قرارداد این بازیکن با تیم سایپا چهار اتومبیل دیده شده بود!

پشت پرده قرارداد نکونام با سایپا و اتومبیل هایی که پرید!

به گزارش قدس آنلاین،‌ جواد نکونام کاپیتان پیشین تیم ملی و هافبک تیم سایپا چهارشنبه هفته گذشته به یکباره به قطر سفر و در تست پزشکی باشگاه العربی شرکت کرد. نکونام تست‌های پزشکی را با موفقت پشت سر گذاشت تا با این باشگاه برای حضور ۶ ماهه به توافق برسد. قرار است نکونام بعد از بازگشت تیم العربی از اردوی امارات به این تیم اضافه شود.

پشت پرده مخالفت بی سر و صدای نکونام با سایپا اما جالب توجه است. در حالی که نکونام به عنوان بازیکن به جمع نارنجی پوشان اضافه شد اما در همان ابتدا زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه او گزینه دم دست برای جانشینی احتمالی مجید جلالی بود مطرح شد. اتفاقی که در میانه‌های نیم فصل اول لیگ برتر نزدیک به واقعیت شد و اگر هیات مدیره مخالفت نمی کرد، بیت الله رضایی مدیرعامل سایپا حکم سرمربیگری جواد نکونام را صادر می کرد. شاید همین اتفاق بود که مجید جلالی را کمی محتاط‌تر کرد و چندان هم بی‌میل نبود که جواد نکونام از سایپا برود.

قرارداد نکونام با سایپا البته آپشن‌هایی هم دارد. در قرارداد او دریافت چهار اتومبیل از باشگاه سایپا دیده می‌شود که هنوز این اتومبیل‌ها را از سایپا دریافت نکرده است. نکونام از سایپا حدود ۳۰۰ میلیون تومان گرفته و به خاطر شرایط بد مالی باشگاه،‌قید اتومبیل‌ها و مابقی قراردادش که روی هم چیزی حدود یک میلیارد تومان می‌شود را زده است. گفته می‌شود قرارداد ۶ ماهه او در العربی ۵ برابر مبلغ دریافتی او از سایپا است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.