رئیس فدراسیون بسکتبال در توضیح دلیل امضا نشدن قرارداد درک باورمن گفت: این مربی یک جنتلمن واقعی است که فقط به کار فکر می کند، این موضوع باعث سوءاستفاده ما شد طوریکه هنوز قراردادش را امضا نکرده ایم.

سوءاستفاده از سرمربی تیم ملی به روش رئیس!

به گزارش قدس آنلاین،‌ فدراسیون بسکتبال ایران و «درک باورمن» آلمانی آبان ماه در مورد آغاز یک دوره جدید همکاری ۴ ساله به توافق رسیدند. در همین راستا بامداد امروز شنبه باورمن به ایران آمد تا کار خود را با فدراسیون بسکتبال ایران به عنوان سرمربی تیم ملی به طور رسمی آغاز کند این در حالی است که هنوز قرارداد وی به مرحله امضا نرسیده است.

محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال در توضیح تاخیر ایجاد شده برای امضای قرارداد سرمربی تیم ملی به قدس آنلاین گفت: در پیش نویس قراردادی که توسط مدیر برنامه های باورمن در اختیار فدراسیون قرار گرفت مواردی مانند گارانتی بودن قرارداد از این حیث که هر زمان باورمن به هر دلیل تصمیم به پایان همکاری گرفت، مبلغ کامل توافق شده برای چهار سال را دریافت کند و نیز موردی مانند در اختیار گذاشتن ۱۲ بلیت رفت و برگشت سالیانه به این مربی و موارد اینچنینی در قالب بندهای مختلف آورده شده بود.

وی ادامه داد: اینگونه بندها به هیچ وجه مورد قبول ما نبود به همین دلیل منتظر ماندیم تا اصلاح شود سپس قرارداد را نهایی و امضا کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در عین حال گفت: البته در مورد قرارداد جدید همکاری با باورمن آنهم برای مدت زمان ۴ سال در نشستی که آبان ماه با وی داشتیم به توافق رسیدیم. یعنی از نظر اخلاقی هیچ مشکلی برای این همکاری نیست. باید بگویم باورمن یک جنتلمن تمام عیار است و فقط به فکر بسکتبال و کارش است نه اینگونه مواردی که ما به آن خیلی می پردازیم؛ شاید همین موضوع باعث شد ما سوءاستفاده کنیم و امضای قرارداد مکتوبش را تا امروز به تاخیر بیاندازیم.

مشحون ضمن بیان اینکه باورمن از همین فردا کارش را با بسکتبال ایران آغاز می کند،‌ تاکید کرد: حداکثر تا پایان این هفته قرارداد باورمن به امضا می رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.