قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تفویض اختیار سازمان سینمایی کشور برای صدور مجوز ساخت فیلم های ویدئویی ۹۰ دقیقه ای غیر سینمایی به این اداره کل خبر داد.

مجوز ساخت فیلم تا سقف ۹۰ دقیقه ای به استان تفویض شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، "علی اکبر صفی پور" گفت: پیش از این فیلمسازان برای دریافت مجوز ساخت فیلم های ویدئویی 90 دقیقه ای، باید به معاونت ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری کشور در تهران مراجعه می کردند اما با تفویض اختیار انجام شده، این امر در استان انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: تفویض اختیار صدور مجوز ساخت فیلم های ویدئویی 90 دقیقه ای غیر سینمایی علاوه بر آذربایجان شرقی برای 14 استان دیگر نیز انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تفویض اختیار به استان های واجد شرایط علاوه بر توسعه هر چه بیشتر فعالیت های شبکه نمایش خانگی و تسریع و سهولت در امر تولید و همچنین مخاطب سازی و ارتقاء سطح فرهنگی مخاطبان سینمایی ونیز اقتصاد سینما ،می تواند دستاوردهای قابل توجه فرهنگی در استان های یاد شده داشته باشد.

براساس این گزارش استانهای آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،اصفهان، البرز،خراسان رضوی،خوزستان، فارس،کردستان،کرمان،کرمانشاه،،گیلان،مازندران،مرکزی،هرمزگان وهمدان  مجوز یاد شده را دریافت نموده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.