قدس آنلاین - ایلام: دبیر ستاد انتخابات استان ایلام گفت: پس از پایان مهلت قانونی بررسی صلاحیت کاندیداها در استان ایلام، صلاحیت ۴۶ نفر از کاندیداها تأیید شد.

تأیید صلاحیت ۴۶ کاندیدای مجلس در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، عباداله باقری در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در حوزه انتخابیه ایلام، چرداول، سیروان، ایوان، مهران و ملکشاهی صلاحیت 36 کاندید تأئید شده است، اظهارداشت: در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره 10 کاندیدا احراز صلاحیت شده اند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 6 کاندید از کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی انصراف داده اند، افزود: از این تعداد 4 نفر در حوزه ایلام و 2 نفر از حوزه دهلران انصراف خود را اعلام کرده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام به عدم احراز و تأیید صلاحیت 53 کاندید مجلس دهم شورای اسلامی در استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: از این تعداد 40 کاندید در حوزه ایلام و 13 کاندید از حوزه دهلران صلاحیت آنها احراز و یا تأئید نشده است.

عباداله باقری یادآور شد: در خصوص 2 کاندید در حوزه دهلران هنوز اعلام نظر قطعی صورت نگرفته و احتمال تأیید و یا رد صلاحیت این 2 کاندید نیز وجود دارد.

گفتنی است در مهلت قانونی ثبت نام از کاندیداهای مجلس دهم شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران در مجموع 108 نفر ثبت نام کردند که پس از بررسی ستاد اجرایی شهرستان ها و دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان، صلاحیت 46 نفر از آنان تأیید شده است.

لازم به ذکر است 27 دی تا 16 بهمن، مهلت دریافت شکایت از داوطلبان احراز صلاحیت نشده و اظهارنظر مجدد شورای نگهبان در خصوص همه داوطلبان و اعلام آن به وزارت کشور است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.